Nu Online
Momenteel zijn er 810 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelversiering

17-6-2007 15:21:37
Hallo,

Heeft er iemand voorbeelden of foto's van bloemstukjes en andere tafeldecoratie om onze tafels te versieren. Ideetjes voor de menu en naamkaartjes? Kent er iemand een goede site? Tips zijn welkom.

Groetjes
Nele

Nele
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1046

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik17-6-2007 15:44:08

Hallo Nele,

Ik heb voor mijn menu's dezelfde afbeeldingen als op men uitnodiging gekozen. Voor tafelversiering ben ik nu ook aan het zoeken. Maar ik denk dat ik op elke tafel een bloemstukje ga laten zetten. Voorbeelden kan je indrukken bij google op afbeeldingen.

Groetjes Petra

Veerle

Meld misbruik17-6-2007 19:47:59

Dag Nele,

onze menu's en naamkaartjes zijn ook in hetzelfde genre als onze uitnodigingen. Met gebroken wit en bordeau kleuren.
Voor de tafelversiering zal mijn schoonmama zorgen, die kan zeer goed bloemschikken. We gaan halve holle isimo bollen (20-25 cm doorsnede) met blaadjes van struiken bekleden (met speldjes) en dan elke bol binnenin (met oasis om in te steken) dichtwerken met veel groen en allerhande soorten roosjes in verschillende kleuren. Veel werk, maar samen lukt dat wel en het zal wel mooi worden!

Wanneer trouw je? We moeten nog aan de versieringen beginnen (wij trouwen 25.08.07) maar als je wil dat ik er foto's van maak en later doormail, laat je het maar weten hoor... Ons e-mailadres staat op onze trouwsite.

Groetjes,

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik18-6-2007 12:30:54

Hey Nele,

Onze menu's zijn ook in dezelfde stijl van onze uitnodiging (+ ook misboekjes).
Wij hebben voor de tafelversiering gekozen voor kleine vaasjes (een soort mini visbokaal) waar we dan een cala, een roos en een bladje in zullen leggen. Cala is heel leuk om mee te werken want die kan je volledig rond dit glas draaien. Wij werken met bordeau, groen en beige ook voor de tafeldoeken en servietten.

Succes,
Sabrina
7/7/7

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...