TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
|
17-6-2007 19:41:17
Dag Karlien,
wij hebben ook een zangeres in onze viering en zij zal volgede liedjes zingen: "Alergia" Cirque du Soleil "Nina Million bicycles" Katie Melua "My baby just cares for me" Nina Simone "The best is yet to come" Novastar "She" Elvis Costello "Beautiful day" U2
Misschien brengt het wat inspiratie...
Groetjes,
Veerle http://dedolfijntje.bruiloftsite.nl
|
|
Karlien
28-7-2007
|
18-6-2007 12:30:57
Bedankt!!
|
|
JOOST
|
19-6-2007 8:39:00
Dag Karlien, neem 'ns contact op met 'soluna'(info@soluna.be) of neem een kijkje op hun website (www.soluna.be ).Misschien kunnen zij je helpen.
|
|
petra
14-7-2007
|
20-6-2007 8:57:48
Hallo, Wij hebben voor onze viering: Halleluja (Lenard Cohen) She (Elvis Costello) Avond (Bouwdewijn de Groot) Zing, bid, dans, lach, bewonder, ... (Ramses Shaffy) I'll be your baby tonight (Norah Jones) Wat ook nog leuk is: Harvest moon (Neil Young) You do something to me (Paul Weller)
Groetjes Petra 14-7-7
|
|
Marianne
|
20-6-2007 21:06:51
Enkele liedjes die ik zelf al gezongen heb in huwelijksvieringen. Thank you (Dido), Delicate (Terence Trent D'Arby), Adore (Prince), Hallelujah (Jeff Buckley),It takes two (Rod Steward & Tina Turner) I got you babe (Sonny & Cher), Lovely day (Bill Withers) Perfect day (Lou Reed), Perfect (Fairground Atraction). Het zijn maar enkele ideeën, misschien ben je er iets mee.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|