TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
3-5-2008
|
17-6-2007 21:54:40
Hallo Elke,
Ik ben Lien wel niet :), maar wij zijn ook van plan om 1 receptie te geven. We hebben een 60 a 70 personen op het avondfeest (waarschijnlijk), en daar komen er nog eens een zestigtal bij voor de receptie. De reden dat we het liever niet splitsen, is omdat het wel leuk is dat iedereen mekaar dan ziet. Plus ik nodig bvb de ouders van een goede vriendin uit voor de receptie, en de vriendin voor het avondfeest, en het is dan wel leuker dat ze allebei op eenzelfde receptie zijn.
Soit, om op je vraag te antwoorden, wij zijn al op twee huwelijken geweest met maar 1 receptie (hoewel ze wel veel genodigden hadden). Je hoeft je echt geen zorgen te maken over het weggaan van de receptiegasten. Dat is op beide huwelijken eigenlijk heel vlot verlopen. Zoals je zegt werd begin en einduur al vermeld, dus heeft iedereen al een idee. Ze gingen telkens over tot het afroepen van de namen voor de mensen van het avondfeest, en op dat moment nemen de mensen van de receptie afscheid. Het klinkt nu misschien een beetje geforceerd, maar dat liep eigenlijk heel natuurlijk. Niemand van de receptie morde erom of zo, weet je, ze weten het ook op voorhand he. Tegen de tijd dat iedereen aan tafel heeft plaatsgenomen, zijn de gasten van de receptie dan vertrokken, en dan maakt het bruidspaar de intrede.
Wij gaan het in elk geval ook zo doen denk ik...
Groetjes en veel succes nog, Tania
|
|
Elke
10-5-2008
|
17-6-2007 22:09:54
Tania,
Bedankt voor jouw reactie!
Groeten,
Elke 10/05/08
|
|
Kelly
31-5-2008
|
18-6-2007 8:46:18
Hey,
Wij doen het ook zo. Eén receptie en op het einde gewoon de namen afroepen van de gasten voor het avondfeest. Dan vertrekken de gasten van de receptie. Op die manier heb je ook niet echt tafelnaamkaartjes nodig doordat niet iedereen eentje krijgt bij het binnenkomen (nl. de receptiegasten niet, de avondgasten wel ... daardoor doen wij het totaal niet, om verwarring te vermijden)
Groetjes Kelly
|
|
lien
23-2-2007
|
18-6-2007 12:49:01
Hallo Elke,
Lien komt een beetje laat met haar reactie, maar ze is er nu toch;).
Onze traiteur zei ook dat dit geen enkel probleem zou zijn: de mensen die enkel op receptie komen zijn daarop voorzien en zouden er dan ook geen enkel probleem van maken als er op het einde van de receptie iemand zegt van: mogen wij vriendelijk vragen aan de mensen van de receptie om stilaan afscheid te nemen zodat we kunnen overgaan tot het avondfeest? Ik heb dan ook maar vertrouwen in mijn traiteur dat dit effectief het geval zal zijn;).
Groetjes, Lien http://lienetghafour.bruiloftsite.nl
|
|
KARINA
27-7-2007
|
18-6-2007 14:07:41
wij hebben een kleine familie,40 tal personen,wij zijn met een 20 tal op het feest,daar komen dan nog 60 tal vrienden en collega's bij op de receptie,maar zij mogen allemaal blijven,omdat de groep anders te klein was,vond ik.
|
|
Elke
10-5-2008
|
18-6-2007 16:32:31
Bedankt voor jullie reacties!
Groeten,
Elke 10/05/08
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|