Terug naar overzicht
hallo Evelien, misschien wel... maar zo kort voor je trouw zou ik op veilig spelen en hem zelf toch maar het nummer bezorgen! Het gemakkelijkste is dat je ofwel zelf je nummer op cd brandt, ofwel dat je het als .mp3 naar hem doormailt, dan kan hij het zelf op CD zetten. Dan ben je toch 100% gerust dat hij het nummer heeft zou ik zeggen...groetjesClaudia22-06-07
Hoi,Onze DJ vroeg ook om zelf onze openingsdans mee te brengen. Hij wou er zeker van zijn dat het de juiste versie was want soms circuren er verschillende versies, zeker als je van internet download. Dus als ik van jou was zou ik gewoon een kopietje mee nemen dan ben je zeker. Leg het desnoods de avond ervoor in de zaal ofzo.GroetjesKristel
Hallo,Ikzelf ga ook een lijst doorsturen naar de DJ, maar weet niet goed of ik wel de juiste liedjes allemala heb waar ik aan gedacht heb. Kunnen jullie eventueel je lijst voor de dj eens doorsturen?Dank u Petra
Beste Evelien,Dit kan toch zomaar niet. Onze dj had ons lied ook niet maar heeft wel alle moeite van de wereld om het te vinden. Het is dan ook de taak van de dj om daarvoor te zorgen.Ga eens kijken op www2-friends.beOp hen kan je rekenen!
Het hangt er natuurlijk vanaf wanneer je de openingsdans aanvraagt als je dat een week vooraf doet kan het soms zijn dat die er niet is als het een speciaal nummer is dat nooit een hit is geweest.