TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Riet
27-10-2007
|
18-6-2007 7:22:06
Hoi,
Ik ben naar het Klokhof geweest voor een huwelijk van een nicht. Het is een erg mooie zaal en het eten was ok maar nu ook weer niet super. Ik vond het bijvoorbeeld niet kunnen dat bij het hoofdgerecht ze eerst langskwamen met allerlei soortjes groenten en dat je de tweede maal alleen erwten kreeg. Mijn nicht was daar trouwens ook niet tevreden over, want aan de eretafel hadden ze wel nog alles gepresenteerd en dan leek het alsof voor de gasten wat minder ook nog goed genoeg was... Verder is het er ook niet zo praktisch dat de receptie boven is, met een trap. Mensen met een handicap of oudere personen geraken daar moeilijk omhoog. Er is wel ergens een dienstlift, maar die mag niet zomaar door iedereen gebruikt worden. Bovendien is het Klokhof zeker niet de goedkoopste. Toen wij een feestzaal zochten in de omgeving van Kortrijk heb ik zelf eens vergelijking gemaakt van verschillende zalen op basis van hun prijslijst zodat we een beetje een idee kregen hoeveel een identieke formule overal ongeveer kostte. Als je wil, stuur ik die wel eens door. Wij hebben uiteindelijk alta ripa in outrijve gekozen!
xxx Riet
|
|
Griet
|
18-6-2007 9:20:26
Dag Riet,
Wij zijn ook nog op zoek naar een feestzaal. Zou je die vergelijking van trouwzalen eens willen doormailen naar mij?
Mijn e-mailadres is: stil_watertje@hotmail.com
Alvast bedankt!
|
|
Tilly
23-8-2008
|
18-6-2007 11:32:25
dag Riet,
zou je aub ook eens die vergelijking willen doorsturen?
groetjes Tilly
alaskanmalamute2@hotmail.com
|
|
Sophie
6-9-2008
|
18-6-2007 12:37:15
Hey Sofie,
Wij zijn ook langsgeweest bij het Klokhof, het is inderdaad een heel erg moderne zaal. Wij hebben echter een andere zaal genomen omdat wij het kader buiten niet echt fantastisch vonden, daarnaast vond ik de ontvangst ook niet echt top.
Groetjes Sophie 06.09.08
|
|
Annelies
30-6-2007
|
18-6-2007 13:05:01
Dag Sofie,
Wij trouwen binnen twee weken in het Klokhof. Ik zal je eens laten weten hoe het geweest is. Vorig jaar is een collega van mij daar getrouwd en ook familie van mij is daar al getrouwd. Wij waren telkens zeer tevreden.
Wij zijn met een beperkte groep( 100 voor receptie en 90 voor avondfeest) en heel veel zalen willen geen kleine groepen ontvangen. Maar het Klokhof deed dit wel. Vandaar onze keuze.
Groetjes
Annelies
|
|
Sofie
22-8-2008
|
19-6-2007 7:51:54
Hey, Bedankt voor de reacties allemaal. Ik vond het Klokhof heel mooi omdat het net zo modern was. Wij zijn beiden niet voor die klassieke zalen. Dus als jullie nog andere voorstellen hebben... En nog een vraagje over het Klokhof: is het mogelijk om daar een buffetformule te krijgen, want daar staat niks van over op de site. Bedankt, Sofie
|
|
Lisa
13-9-2008
|
19-6-2007 17:49:01
Dag Riet,
zou dat mogelijk zijn om mij die vergelijking ook eens door te sturen? Mijn e-mailadres: lisaorgaer@hotmail.com
Dag Sofie,
wij zouden ook naar het Klokhof willen gaan, maar aan de site te zien vrees ik dat het te kostelijk zal uitkomen. Ben er persoonlijk nog nooit geweest, maar het ziet er heel goed uit.
Veel succes nog, Lisa
|
|
nele
29-9-2007
|
2-7-2007 16:05:41
Hallo, zou het moegelijk zijn om ook mij eens die prijsvergelijkind door te sturen? We zijn volop op zoek naar een geschikte zaal maar ook met een redelijke prijs!! DAnk je! nelegarreyn2@hotmail.com
|
|
Annelies
30-6-2007
|
3-7-2007 13:02:23
Hallo,
Ons huwelijk is ondertussen achter de rug. En ja, het was fantastisch. Wij waren zeer tevreden over de service. Het eten was super! Echt zeer fijn. En uiterst vriendelijk personeel.
Een bufet zullen ze daar wellicht niet toestaan. De kok is één van de meesterkoks van Belgie...
In ieder geval nog veel succes met de zoektocht!
Groetjes
Annelies
|
|
Kim
7-10-2007
|
18-7-2007 12:18:02
Beste,
vorig jaar op 7 oktober ben ikzelf getrouwd in het Klokhof in Kortrijk. Het was gewoon fantastisch. Het eten is heel verzorgd en het personeel heel bekwaam in hun werk. De lokatie is ook prachtig en makkelijk bereikbaar. Als je daar trouwt, zorg er dan wel voor dat je duidelijke afspraken maakt met Piet Lecot (de kok) omtrent de menu en de regeling van het avondfeest. Veel succes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|