Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VAASJES

18-6-2007 14:48:31
Hoi,
wij zoeken kleine vierkante vaasjes voor bloemen op tafel. Breedte 5cm, hoogte ook 5cm in doorzichtig glas. Zeer moeilijk te vinden, wie kan ons helpen?
val

Valérie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 561

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik18-6-2007 14:54:34

Helaba Val,

Ik zal voor ons feest alles in de IKEA gaan halen en ik denk dat ze de vaas die jij beschrijft daar hebben, maar wel 15cm in hoogte! En ik peis dat het 2.99 euro kost het stuk...

Naar de site van ikea, op decoratie klikken en dan op vazen!

Groetjes,
Sheron

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik18-6-2007 15:43:46

Heyla, dat zijn de vaasjes die wij op 't werk gebruiken om gelkaarsen in te gieten... Best eens navragen in kaarsenmakerij...of floralux?

groetjes JOtje

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik18-6-2007 18:56:38

Hey Valérie,

Blokker of Casa is het eerst wat er in mij opkomt maar ik neem aan dat jij daar al bent gaan kijken aangezien je al vermeld dat het zeer moeilijk te vinden is.

Ik zou anders voorstellen om naar een bloemen- en tuincenter te gaan waar ze allemaal bloemschik materiaal hebben, daar zullen ze alleszins veel keuze hebben in die vaasjes.

Ik weet niet van waar je bent maar ik denk maar aan Bloemenhuis in Melsele, Abies in Wommelgem, Myosotis BVBA in Edegem, Walter van Gastel (verschillende adressen), Van Uytsel Tuincenter BVBA in Kontich, Van Gestel in Boechout, ... Ik denk als je in de gouden gids bloemen of planten ingeeft dat je al veel krijgt hoor.

Nog veel succes met je zoektocht!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik19-6-2007 15:41:43

Hey Valerie,

Ikea lijkt me ook een goeie zet.
Je kan ook altijd hier eens een kijkje nemen: http://www.denhartogkeramiek.nl

Groetjes en succes met je zoektocht!

Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...