Terug naar overzicht
Dag Bieke,Wij zijn daar vorig jaar gaan eten voor een wettelijke trouw en het was zéér lekker!groetjes
Je moet sowieso eens een afspraak maken om te gaan kijken. Als je de prijs wil/kan neerleggen, zal de kwaliteit er naar zijn, geloof ik. Mijn vriend was verliefd op de Auberge en op Latem, maar ik hield niet zo van het toch wel een beetje elitaire sfeertje...
Hey, Ik ben er vorig jaar gaan eten en het was zeer in orde. Het was zelfs zo dat ik daags nadien gebeld had om mijn eigen trouw daar vast te leggen. ((ik was bereid het voorschot dat ik in een andere zaal al gegeven had op te geven.)Helaas was onze dag niet meer vrij...Wat de prijs betreft, je betaalt er zowat hetzelfde als in andere zalen hoor, dus laat je niks wijsmaken, maar vergelijk echt de prijzen.Wat dat elitaires sfeertje betreft: ik denk dat je de sfeer gewoon zelf maakt. Gewoon jezelf zijn en dan komt het wel dik in orde.23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Mijn schoonbroer is daar getrouwd, en dat was zeker in orde, in de verste verten geen eiltair sfeertje en zeker niet duurder dan andere vergelijkbare zalen. Mooi terras bij het water vooral, ideaal voor een lange, zomerse receptie. De zaal op zich is niet echt speciaal.
Hey Bieke,Naar mijn mening betaal je daar vooral voor de naam en is de prijs-kwaliteit verhouding niet echt ideaal. Bij ons in de streek is die zaal ook vooral bekend als locatie van de 'dikke nekken'. Maar uiteindelijk ben jij het die de zaal kiest en de sfeer bepaalt he...GroetjesLies
Hallo,ik heb al vaak gehoord dat je in de Auberge echt wel te veel betaald voor wat je maar krijgt. Op veel plaatsen kan je betere bediening en even lekker eten krijgen voor minder geld. Maar zelf ben ik er nog nooit geweest, deze zala ligt sowieso buiten ons budget.