Terug naar overzicht
Proficiat, Christel!Wie was jouw DJ? Wij zijn op zoek naar één die zorgt voor een feest vol ambiance!
Proficiat Christel! Geniet van jullie 3 weken USA.Wij gaan volgend jar ook! Hopelijk wordt ons feest zo leuk als het jouwe.Geniet ervan Sophie
Hey Christel,eerst een vooral een dikke proficiat!!!! Bedankt om te laten weten hoe het geweest is, want dat stelt me enorm gerust!!! Ik hoop dat het volgend jaar bij ons net zo super wordt! Welke dj hebben jullie genomen? en heb je eventueel nog tips? (als je tijd en zin hebt mag je dit altijd doorsturen naar siska_ringoot@hotmail.com)Geniet van jullie reis!!!Siska
Beste bezoeker,Met enige fierheid stel ik je onze website voor www.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...Wij stellen dit ten zeerste op prijs!Met vriendelijke groeten,Dierk Van Paemelen
dag DierkLang geleden dat je op het forum was maar de mensen vroegen wel naar onze djOnze dj was Eric Van Boxelaere, de huis dj van Hof ten Bosse . www.hoftenbosse.be Alé we gaan verder valiezen makenVele groetjeschristel
Hallo Christel,Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk! Leuk te horen dat Steven Chys alles in goede banen geleid heeft, want wij hebben hem ook als ceremoniemeester!Geniet van jullie huwelijksreis!Groetjes,Sophie 06.09.2008