TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
22-9-2007
|
19-6-2007 15:31:27
Wij hebben voor de hele suite jaquets gehuurd (wat je bedoelt ;-)) bij Labaere in Zottegem. Op hun site kan je alle huurprijzen terugvinden. Wij hebben gekozen voor de luxebroek. En voor mijn verloofde extra de hoed en handschoenen, zodat je duidelijk ziet wie de bruidegom is. Hij heeft ook een ander hemd en strikdas.
Els 22/09/07
|
|
tamara
15-9-2007
|
19-6-2007 17:00:08
nee, wij kiezen ervoor om enkel het nodige te doen (feestzaal, gemeentenhuis, bloemen,...) maar niets extra ceremonieels omdat we een heel los en ongedwongen feest willen zonder (in mijn ogen) onnodige kosten. Voor ons is het zo al duur genoeg :)
Groetjes, Mara
|
|
Veerle
29-9-2007
|
19-6-2007 18:10:04
Hey!
De heren van onze suite hebben ook allemaal een Jacquet. Zij zijn bij La Sposa in Roeselare geweest. Ik dacht dat de huurprijs ongeveer 75 euro is. Mijn vriend heeft ook een ander ondervestje en een andere das.
Veerle 29/09/2007
|
|
Wendy
5-5-2007
|
19-6-2007 19:29:50
Hallo,
Bij ons was ook heel de suite in jacquet, bruidsjongetje incluis. Ik vond het alleszins geweldig. Een foto van alle mannen op een rij vind je op onze site www.tom-wendy.be . Iedereen had bij ons hoed en handschoenen, mijn man had een ander hemd, ander soort van das en corsage, zodat je kon zien dat hij de bruidegom was. Die van ons kwamen van in Mechelen, smets taylors, zitten ook in Brasschaat.
groetjes,
Wendy
|
|
Wendy
5-5-2007
|
19-6-2007 19:30:08
Hallo,
Bij ons was ook heel de suite in jacquet, bruidsjongetje incluis. Ik vond het alleszins geweldig. Een foto van alle mannen op een rij vind je op onze site www.tom-wendy.be . Iedereen had bij ons hoed en handschoenen, mijn man had een ander hemd, ander soort van das en corsage, zodat je kon zien dat hij de bruidegom was. Die van ons kwamen van in Mechelen, smets taylors, zitten ook in Brasschaat.
groetjes,
Wendy
|
|
Wendy
5-5-2007
|
19-6-2007 19:30:29
Hallo,
groetjes,
Wendy
|
|
Véronique
16-6-2007
|
20-6-2007 8:22:47
Hi Tilly,
Bij ons waren de mannen van de suite ook allemaal in jacquet. Echt wel mooi hoor. Het pak alleen kost €70 om het te huren, in het totaal voor de lavalière, hoed en handschoenen waren ze dus gesteld voor €85. De mannen moesten natuurlijk wel zelf voor een smokinghemd zorgen.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|