Terug naar overzicht
Vicky, ik heb je zonet een voorbeeld van de onze doorgestuurd.Veel succes!Fieke7/07/2007
hey,wij hadden een vierkantig kaartje met in het midden een vierkante foto van ons beiden in zwart wit. Iedereen vond dit tof. anders staat daar een kleed of handen van iemand anders op he. Je kan dit ook met jullie en de kindjes doen. Misschien op een langwerpige uitnodiging
maken jullie die kaarten dan zelf of laten jullie dat door een fotograaf doen?Ik ben ook altijd wel geïntereseerd in enkele voorbeeldjes: marleendn@hotmail.Com
Hallo,Wij gaan ook met foto's werken, en gaan daarvoor in de zomer met de neef van mijn verloofde foto's nemen aan zee. Die willen we dan voor onze uitnodiging gebruiken. Voorbeelden van anderen zijn bij mij dus ook welkom:tmoerenhout@hotmail.comMercikes!Tania
Hallo,ik ben ook wel geïnteresseerd, kun je mij ook een voorbeeldje bezorgen?sohanssens@yahoo.combedankt!!!
Heb zonet naar enkelen van jullie ons kaartje doorgestuurd. Als er iets niet duidelijk zijn doe ik het gerust opnieuw.Groetjes Fien22/06/07
uit welke streek zijn jullie. Ik heb anders een voorstel die aanlokkelijk kan klinken. Ik ben studente fotografie en doe ook aan grafisch design. Samen met een vriend en mijn ( binnen drie weken ) man hebben we al een schoon aantal dingen gemaakt. Ik ben bereid om foto's te nemen van jullie en je kinderen en op basis van die foto een paar voorbeelden maken. Dan is het echt heel persoonlijk en jullie hebben er een fotoshoot van jullie en je kinderen erbij. Voor meer info of voorbeeldfoto's...tunderspook@telenet.be
Hoi Vickyjullie trouwen op de dag dat ons zoontje 2 jaar word. Wij trouwen op 17/5/2008, een weekje vroeger dus. En, al een geschikte uitnodiging gevonden?grtjsSally