Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen met foto

19-6-2007 15:26:54
hey, wij huwen 24-05-08
het is nog vroeg maar ik ben eens aan het denken over onze uitnodiging.
Wij hebben 2 kleine kindjes en zouden graag met foto's werken.
Zijn er mensen die hun uitnoding eens willen doorsturen, zodat we ideetjes kunnen opdoen

Rino.Vicky@hotmail.com

bedankt !!

vicky
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 416

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik19-6-2007 15:45:40

Vicky, ik heb je zonet een voorbeeld van de onze doorgestuurd.

Veel succes!
Fieke
7/07/2007

Veerle
12-5-2007
 Meld misbruik19-6-2007 15:57:44

hey,
wij hadden een vierkantig kaartje met in het midden een vierkante foto van ons beiden in zwart wit. Iedereen vond dit tof. anders staat daar een kleed of handen van iemand anders op he. Je kan dit ook met jullie en de kindjes doen. Misschien op een langwerpige uitnodiging

marleen
30-8-2008
 Meld misbruik19-6-2007 16:02:44

maken jullie die kaarten dan zelf of laten jullie dat door een fotograaf doen?

Ik ben ook altijd wel geïntereseerd in enkele voorbeeldjes: marleendn@hotmail.Com

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik19-6-2007 16:09:33

Hallo,

Wij gaan ook met foto's werken, en gaan daarvoor in de zomer met de neef van mijn verloofde foto's nemen aan zee. Die willen we dan voor onze uitnodiging gebruiken.

Voorbeelden van anderen zijn bij mij dus ook welkom:

tmoerenhout@hotmail.com

Mercikes!
Tania

Sofie
27-9-2008
 Meld misbruik19-6-2007 17:15:35

Hallo,

ik ben ook wel geïnteresseerd, kun je mij ook een voorbeeldje bezorgen?
sohanssens@yahoo.com
bedankt!!!

fien
22-6-2007
 Meld misbruik19-6-2007 20:06:45

Heb zonet naar enkelen van jullie ons kaartje doorgestuurd. Als er iets niet duidelijk zijn doe ik het gerust opnieuw.

Groetjes Fien
22/06/07

saskia
7-7-2007
 Meld misbruik19-6-2007 22:13:47

uit welke streek zijn jullie. Ik heb anders een voorstel die aanlokkelijk kan klinken. Ik ben studente fotografie en doe ook aan grafisch design. Samen met een vriend en mijn ( binnen drie weken ) man hebben we al een schoon aantal dingen gemaakt. Ik ben bereid om foto's te nemen van jullie en je kinderen en op basis van die foto een paar voorbeelden maken. Dan is het echt heel persoonlijk en jullie hebben er een fotoshoot van jullie en je kinderen erbij. Voor meer info of voorbeeldfoto's...tunderspook@telenet.be

Sally
17-5-2008
 Meld misbruik12-9-2007 16:09:39

Hoi Vicky

jullie trouwen op de dag dat ons zoontje 2 jaar word. Wij trouwen op 17/5/2008, een weekje vroeger dus. En, al een geschikte uitnodiging gevonden?
grtjs
Sally

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info