Terug naar overzicht
Hey,Trek het je niet aan. Jullie dag wordt zowiezo prachtig, of het nu regent of niet. Ik heb er ook al aan gedacht dat het zou kunnen regenen op onze dag en wij zijn ook van plan om foto's in open lucht te nemen. Wat ik als oplossing heb voor als het regent is foto's op de locaties waar je die dag gewoon bent. Neem extra foto's van jullie twee in het stadhuis, in de kerk, maar dan niet de traditionele foto's he, de fotograaf zal wel originele ideetjes hebben.Ofwel ga je al naar foto's maken in de feestzaal ofzo. Als je nu een foto tegen een muurtje hebt, maakt het ovlgens mij ni veel uit of dat nu een muur van het stadhuis is of de muur van een andere binnenlocatie.De moed niet laten zakken hé!Jenny
Hi Evi,Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd, dus zoals je zal hebben gezien was het toen ook geen schitterend weer. Maar we hebben daar helemaal geen last van ondervonden.We hebben onze foto's zelf buiten kunnen trekken. (met enkele tussenpauzes wanneer er net een regenbui was).Onze fotografe had wel een binnenlocatie voorzien maar daar zijn we dus niet naartoe geweest. Ik denk dat ik jou had beloofd iets te laten weten hoe het daar was geweest, maar ik kan je dus niet verder helpen.We hebben ook enkele foto's met een paraplu, eigenlijk was dat ook wel leuk.Veel plezier zaterdag!!!Groetjes,Véro16/6/2007