Terug naar overzicht
Hey naamgenootje!Mss eens een kijkje nemen op internet, of anders een zaak binnengaan, en gewoon zeggen dat je een bepaalde jurk in het zwart zou willen, en naar jou smaak. Nog veel succes met je zoektocht!!!Groetjes, Bianca08/08/2008
Veerle Praet in Brugge!!! Heeft echt een hele aparte stijl van ontwerpen. www.veerlepraet.be Middeleeuws, gotthic, victoriaans. Ik denk dat je daar echt wel je stijl kan in terugvinden. Ikzelf maak mijn kleed zelf maar heb me voor een groot deel ook door haar laten inspireren. Groetjes en susses!Mara
p.s kijk vooral bij haar collectie van 2005 en 2006, die zijn echt geweldig!Mara
Ian Stuart heeft een prachtige jurk in het donker paars!
ook cymbeline heeft een prachtige zwarte bruidsjurk, niet echt gothic stijl maar echt prachtig. Jammer genoeg is de foto op de site (cymbeline.com, collectie 2007 pag 11 denk ik) niet zo mooi. ik zag de jurk hangen bij bruidshuis Ellen in nederland en was direct verkocht. Maar heb niet het lef om in het zwart te trouwen :-)
Dag Bianca,Je kan ook eens een kijkje nemen op deze website...http://www.freewebs.com/gelegenheidskledij/ Groetjes, Nath'
Dag Bianca,Leuk om te zien dat er nog bruiden zijn die in het zwart trouwen.Ik trouw eind september en heb mijn trouwkleed laten maken.Ik ben naar een gewonen bruidswinkel geweest en heb gezocht naar een jurk (of combinatie van twee verschillende) en heb dat dan gewoon in het zwart laten maken.Dus eigenlijk heel makkelijk. De prijs is net hetzelfde als in het wit dus daarvoor hoef je het zeker niet te laten.Wil je echt meer naar de gothische stijl, dan raad ik je aan om te gaan kijken in Nederlands of aan de Duitse grens.Ik moet er wel bij zeggen dat de gotische stijl vaak niet helemaal zwart is maar veel paars en zwart en donkerblauw met zwart.Hou je mij op de hoogte als je iets leuks vindt?PS: wanneer trouw jij?Groetjes Nele29/09/2007
hallo bianca,ik weet dat ze in utrecht jurken maken geheel naar wens en in alle kleuren. ik heb daar ook mijn jurk besteld en ben er zo gelukkig mee. het is bij het gouden hart. ze adverteerd eel veel op marktplaats