Terug naar overzicht
Ik ben een andere Bianca dan hieronder...
2 of 3 pagina's terug vroeg nog iemand dezelfde vraag. Ja je kan die inderdaad erg eenvoudig zelf maken: een grote ovaal knippen uit zachte tulle. Hoe langer je je sluier wil, hoe langer je ovaal. Maar hem ook niet te smal!En je kan hem afwerken met een pareltje aan de rand te naaien. Je kan ook eens vragen bij een retoucheshop in je buurt of zij hem niet willen maken als je een hele eenvoudige wil en het echt niet zelf kan. Ik maak de mijne ook zelf, maar ik maak ook wel mijn heel kleed zelf :)Ja kan op het net ook wel surfen of je er een goedkope tegenkomt, maar die prijzen weet ik niet zo goed. Groetjes, Mara
Een sluier is heel klassiek. Wil je dat graag? Anders zou ik gewoon in de winkel waar je je kleed hebt gekocht een korte stola kopen waar je je armen in kan steken. Dat kost ongeveer 50 euro. Succes!
hey bianca of ook zowel naamgenoot.vergeet ni dat een sluier alles sprookjes achtiger maakt.zonder handschoentjes enz ben je misschien nog een stuk eleganter met een sluier.ik zou het allesinds graag doen moest ik geen handschoentjes hebben.vele groeten en bedankt voor je reactie om mijn bericht he. x
Hey,ook ik had zo'n kleed met blote schouders en droeg niets aan handen of armen... Maar ik vond het af zo en héél mooi. Geen sluier nodig. Het kan dus ook zonder.Groetjtes,Lieve
Hallo, ik heb ook beslist om mijn sluier zelf te maken. Maar eerst ik heb een klein stukje tule gekocht (5 euro per meter), een ovaal geknipt en met de hand er een kam aan genaaid. Het was prachtig, het maakte mijn jurk echt af. groetjes, sara