Terug naar overzicht
Hey An,Ikzelf niet maar mijn moeder en haar beste vriendin zijn daar al vaak geweest en die zijn daar zeer tevreden over! Was voor mij ook een van de opties om ons feest te geven, maar onze datum was al bezet.GroetjesLies
Hey An! Ons feest is daar, in zaal "Isabelle". Na 29 september kan ik je weten te zeggen hoe het geweest is, maar voorlopig weet ik alleen dat het eten en de bediening er zeer goed is. De zalen zijn ook heel gezellig vonden wij.Veerle
Hey VeerleWij trouwen er de week na jullie (6 oktober), ook in zaal Isabelle, ik heb er alle vertrouwen in dat het dik in orde zal zijn! Ik heb enkel nog maar goede reacties gehoord, heel lekker eten en professionele bediening. GroetjesSophie
Hoi bruidjesIk ben daar al een paar keer geweest en het is een héél mooie locatie, lekker eten (maar pas op wat je neemt, want voor de gasten kan het teveel worden! Mijn nicht had enorm veel gekozen en niemand kon nog iets eten van het dessertbuffet en dat was wel zonde), de bediening was vriendelijk en net... Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken, maar wij vonden het een beetje te duur!Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hoi,heb er vorig jaar een huwelijksreceptie gehad en was dik in orde, was zeer "hot" die dag dus kunnen genieten van de prachtige tuin. Heb er dit jaar een plechtige communiefeest gehad en er was zeker niets op aan te merken. Echt gezellige en een prachtige tuin.