Nu Online
Momenteel zijn er 584 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het Godshuis te Sint-Laureins

19-6-2007 21:07:20
Hallo,

Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen over Het Godshuis? Wij overwegen om daar volgend jaar te trouwen...

Dave
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1219

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik19-6-2007 21:12:14

Hoi,

2 jaar geleden daar naar een trouwfeest geweest in de grote zaal.
Zeer mooi interieur, maar daar blijft het ook bij.
We vonden het allen een slechte traiteurdienst, eten was lauw tot koud (wel lekker van smaak hoor), de koffie werd aan tafels niet gelijk bediend, rondom ons had iedereen koffie behalve onze tafel, moesten lang wachten eer ze uiteindelijk langs kwamen.
En van zodra er wat volk naar huis begon te gaan, begonnen de obers de hoeze nvan de stoelen weg te nemen en de lege tafels aan de kant te schuiven. Hadden gevoel dat we moesten gaan.
Slechte DJ, een liedje spelen en stoppen en dna weer een nieuw, speelde niet aansluitend.
Dat trouwfeest was van een vriendin en ze hebben zelf (de ouders) klacht ingediend.
Maar wel mega-ambiance gemaakt hoor, dat doe je tenslotte zelf hé!!
groetjes

Jan

Meld misbruik19-6-2007 22:06:26

Blijkbaar zouden er wel nieuwe eigenaars zijn, en vorig jaar (december) ben ik er op een huwelijksfeest geweest, waar alles perfekt was! (enkel de dj viel tegen ...) In elk geval:veel succes !

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik20-6-2007 9:35:14

Hey Dave,

De situatie waar Valerie van spreekt is ondertussen opgelost: vroeger werkten ze in het Godshuis met 3 verschillende traiteurs. 1 daarvan deed zijn werk absoluut niet goed en die hebben ze dus vriendelijk bedankt voor zijn diensten. Nu hebben ze een eigen chef-kok en zorgt die voor de menu's en die zijn dik in orde!
Verder heb ik er alleen nog maar goede commentaar van gehoord, zelfs mijn schoonmoeder was heel tevreden over een feest waar ze naartoe geweest was. Vrienden van haar ook, mijn schoonzus ook, dat zijn voor mij voldoende referenties :).
Verder zijn we heel tevreden van de samenwerking met de verantwoordelijke (Bjorn).
Wij trouwen in het Godshuis op 27 oktober 2007.
Moest ik van jou zijn, ik zou niet twijfelen!

Groetjes,

Lies

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 10:10:29

Hoi Dave,
Wij hebben al twee trouwfeesten gehad in t Godshuis en dat was telkens ok, het was tweemaal van een andere traiteur en die ene traiteur deed zn werk echt heel goed...
Wat ik wel vreselijk vond is zoals iemand hier zei dat was dat ze rond halfdrie (er waren al heel wat tafels van de oudere garde leeg) de hoezen en nappen vd tafels namen en de boel begonnen op te ruimen,maar dat moet je dan maar gewoon zeggen dat je dat niet wilt.
Heb nu ook gehoord dat ze zelf een chef-kok hebben, en dat t nu zeker in orde is, maar... ze zijn wel 25% duurder dan voorheen. Ik weet niet of dat een probleem is maar een vriendin van mij die haar eerste gesprekken in het oude systeem had gedaan (dus met de keuze uit 3 traiteurs) schrok zich een bult toen de nieuwe offerte arriveerde met 25% meerprijs.
Ze weten natuurlijk heel goed dat je twee maanden voor je huwelijk geen andere locatie kan vinden, en dus weten ze ook dat ze met dergelijke praktijken weggeraken.
Haar feest gaat dus wel daar door, maar jammer genoeg met een lichte financiele kater...
We hebben er zelf nog een trouw deze zomer, van iemand anders, en ik weet niet hoe t daar is verlopen. Zij boekten pas in maart, dus misschien was t meteen al het nieuwe systeem.
Succes!
Tine www.14juli.bruiloftsite.nl

nele
4-4-2008
 Meld misbruik20-6-2007 10:47:15

dag dave,

wij trouwen volgend jaar op 4 april in het godshuis.
ik had die locatie lang geleden al gezien en wist dat dit HET zou werden, zelfs al was er toen van trouwen nog geen sprake.
wij zijn heel tevreden van de eerste contacten met björn.
de traiteurdienst is duur, dat mag zeker gezegd. maar björn verzekerde ons dat we toch tot een regeling zullen komen om binnen ons budget te blijven. en al is het dan zonder hoezen over de stoelen of een gang minder, dat zal mij worst wezen hoor. als wij zelf naar 'n feest gaan herinneren wij ons ook vooral of het 'n leuk feest was of niet!
wij huren de volledige locatie behalve de crypte, omdat we ook onze plechtigheid daar doen (in de kapel). we schuiven ons hele feest van zaal tot zaal (dansfeest is terug in de kapel).
ik ga in september voor een congres naar daar, ben wel benieuwd.
maar ik heb er alle vertrouwen in!
veel succes alvast!!
groetjes,
nele

Eveline

Meld misbruik25-6-2007 19:20:32

Hoi Dave,

2 jaar geleden huwelijksfeest gehad, dik in orde tot half 8 's morgens maar was met een traiteur van buiten het Godshuis, volgende maand heb ik daar terug een huwelijksfeest dus ben benieuwd. Het is daar wel een prachtige lokatie en zeker onder de koepel kan met weinig vergeleken worden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info