Terug naar overzicht
Hoi Rebecca,ook wij wijn daar al een tijdje naar op zoek (BMW of Audi), maar hebben nog altijd niets gevonden :-(Het enige wat tot nu toe een beetje in de buurt kwam was Dockx, het verhuurbedrijf, maar zij kunnen op voorhand geen kleur garanderen. Ik heb ook eens geinformeerd bij onze VW/Audi garage maar die konden ons ook niet helpen. Misschien kan je toch eens proberen bij een Audi garage in jullie buurt, want ik heb hier al gelezen dat sommigen wel auto's bij hun garage kunnen huren.Veel geluk bij de zoektocht.Groetjes!PS Kan je me iets laten weten als je jou Audi's gevonden hebt? (maria.vaes@gmail.com) Bedankt!
Hallo,ook wij wilden aanvankelijk audi's of bmw's. Na veel gebeld te hebben bleek dit niet haalbaar. De enige firma die dit doet is denk ik het cloosterhof in Tielt maar omdat zij de enigen zijn hangt er natuurlijk een prijskaartje aan.Alvast nog succes met de voorbereidingen!Groetjes
Hey Rebecca,Misschien vind je ergens een club audi-rijders via internet?Zo heb ik PT Cruisers gevonden...Veel succes met je zoektocht!GroetjesLies