Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolokatie in en rond Brugge

20-6-2007 7:34:13
Hallo,
ondertussen is bij ons alles geregeld, het begint ook echt dichtbij te komen (7/7/7)
Het enige wat we nog zoeken is een ORIGINELE (lees: geen zee, geen bos) fotolokatie in of rond Brugge.
Iemand ideetjes?
Alvast bedankt!

lies
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 765

melissa
20-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 12:16:28

hey
wij nemen onze foto's ook in brugge en wij zullen foto's nemen bij o.a. het begijnhof, het oud sint jan, aan het belfort, bij de koetsen, sint amandsstraatje, markt, vismarkt, aan de reitjes,...

hopelijk ben je er iets mee
groetjes melissa
20.07.2007
http://melissa-kris.bruiloftsite.nl

mieke
15-6-2007
 Meld misbruik20-6-2007 14:47:00

Hallo,
Wij zijn vrijdag 15/06 getrouwd. Wij hadden Jan Darthet als fotograaf. Hijzelf had wel originele ideeën.
Wij hebben volgende gedaan:
in gangen concertgebouw
in café'tje aan het concertgebouw
op terras aan 't Putje
fontein op 't Zand
in rood kader van Knack op 't Zand
in Zilverpand
in Da Vinci

Hopelijk heb je er iets aan,
Mieke

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik20-6-2007 20:58:24

Hoi,
Wat ik persoonlijk wel mooie plekjes vind in Brugge, zijn:
de groeningewijk
de rijtjes richting vroegere brandweer aan het oud seminarie, en de straatjes daar... heel rustig niet te toeristisch
Op het brugje aan het minnewaterpark (zo dat brugje op dat wandel- en fietspad)
Aan de coupure (die brug die aangelegd is voor Brugge Culturele hoofdstad)
Veel succes met je zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...