TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
20-7-2007
|
20-6-2007 9:54:52
Hallo Dorien,
Wij gaan ons feest doen in De Snip. Zijn er zelf nog niet geweest voor een feest, maar iedereen zegt ons toch dat alles er altijd tip top in orde is, dus heb er het volste vertrouwen in!
Ze zijn daar zeer vriendelijk, geen vraag is hen teveel en mogen altijd langsgaan als er nog iets is of zo!
Succes met jullie huwelijk!!
Ann 20.07.2007
|
|
Elke
10-5-2008
|
20-6-2007 10:12:36
Dorien,
Ikzelf ben daar al twee keer naar een trouwfeest geweest. Bediening is goed en het eten is lekker.
Groeten,
Elke 10/05/08
|
|
saskia
7-9-2007
|
20-6-2007 10:42:42
hey wij doen ons feest in De Snip op 6 juli, binnen dikke twee weken dus. Ik heb er ook alleen nog maar goed over gehoord, dat er meer dan genoeg is en drank in overvloed en das toch wat de mensen onthouden he...
sas677
|
|
Els
22-9-2007
|
20-6-2007 14:51:02
Hey Dorien,
Ik had je gewaarschuwd dat het Brouwershof niet echt groot is... Wij zijn ook naar De Snip gaan kijken. Mijn nicht is daar getrouwd vorig jaar in september en was super in orde. Heel speciaal is daar dat je bv als hoofdschotel kan kiezen voor "klavertje vier". Dan staat er een mini-buffet met 4 gerechten waar de gasten kunnen uit kiezen (of meerdere nemen). Maar de zaal zat al 1,5 jaar volgeboekt op zaterdagen. Maar het is zeker een aanrader. Ook een knappe tuin voor de receptie én een ruime parking.
Els 22/09/07
|
|
Tania
3-5-2008
|
20-6-2007 19:24:12
Hallo,
Wij zoeken in dezelfde omgeving he lol. Wij zijn ook in De Snip gaan kijken, was een heel mooie zaal, met veel parking en inderdaad een prachtige tuin met veel mogelijkheden. Ik heb ook al heel veel goeds gehoord over hun bediening en eten. Waarom wij er toch niet gaan? Ten eerste omdat wij een kleiner gezelschap hebben (60-70) en dan zouden we in de kleine zaal moeten zitten, die wij dan weer té klein en helemaal niet zo geschikt vonden. En de hoofdschotels: je vindt er zo goed als geen met gevogelte (ik denk maar eentje, en die vonden we niet zo geweldig), en dat willen wij absoluut. Dus dat waren toch twee afknappers. Bovendien hadden we er niet zo de klik mee... Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk! Ik kan jullie dus zeker aanraden te gaan kijken. Zijn jullie al bij de Caelberg langsgeweest eigenlijk (dat is drie straten verder)? Wij gaan daar, maar je moet er wel rekening mee houden dat ze geen tuin hebben (terras enkel, niet zo ruim). Nu ja, je kan er altijd ook eens een kijkje nemen he. Wij hebben lang getwijfeld tussen Salons Caelberg en Salons Waerboom in Groot-Bijgaarden. Dat is ook heel erg mooi, en eigenlijk vielen hun prijzen ons nog heel erg mee (hadden het veel duurder verwacht).
Succes nog, Tania
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|