Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hond als ringdrager?

20-6-2007 13:43:38
Hey,

Ik ben op zoek naar een leuke manier om de ringen naar voor te laten brengen. We trouwen enkel voor de wet en gaan dus daar onze ringen uitwisselen. Nu hoor ik vaak dat mensen hun hond de ringen laten brengen.
Wij hebben zelf een Engelse bulldog en zijn helemaal gek op het beest, maar ik weet niet of het zo'n goed idee is.
Heeft er iemand van jullie dat ooit al eens meegemaakt?
Hoe zouden jullie dat aanpakken?
Lijkt het jullie wel een goed idee?

Groetjes

Lies

Lies
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1158

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik20-6-2007 14:00:40

Wij hebben hetzelfde idee en ik ben dus ook heel benieuwd of dat kans op slagen heeft..

Tilly
23-8-2008
 Meld misbruik20-6-2007 14:04:39

DOEN Lies
en zeker door een Engelse Bull, prachtig gewoon!!!!
En een Engelse Bull zal dat graag doen, maar ook niet meer dan dat!! haha (typisch aan dat ras)
Echt waar DOEN!!!!!
groetjes
Tilly

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik20-6-2007 14:06:32

Hoi Lies

Doen zou ik zo zeggen !
Héél leuk idee maar mag dit van de kerk?
Ik ga het ook alleszins vragen aan de pastoor maar ik zie hem pas in oktober de eerste keer
Succes
Sophie 18.04.2008

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik20-6-2007 14:10:48

Hey Sophie,

Wij trouwen enkel voor de wet, maar hebben daar een uitgebreide plechtigheid. We moeten wel nog even vragen of het mag.

@Tilly: geweldig ras he! 't Is een heel enthousiast beest, dus ik denk wel dat hij 't graag zal doen, maar hij zal eerst alle bekenden eerst eens goeiedag moeten gaan zeggen eer hij vooraan geraakt ;).

Groetjes,

Lies

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik20-6-2007 14:22:02

Hoi,
Van onze pastoor mochten "extravagante" manieren niet. Als voorbeeld gaf hij honden en doorprikte balonnen. Hij vindt dat ze de aandacht wegnemen van het belangrijkste moment van de viering. Persoonlijk kan ik hem niet ongelijk geven. Maar ieder zijn keuze, natuurlijk.
Groetjes,
Ilse

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik20-6-2007 14:25:08

Dag Ilse,

We trouwen dan ook niet in de kerk, enkel in het gemeentehuis...

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 15:30:24

Het idee is heel leuk dat wel, maar ik vind het niet gepast. Onze pastoor is daar ook niet voor. Dat weet ik van een kennis die ook ooit haar ringen door haar hond wilde laten brengen. En ik begrijp dat wel.
Ik zie doodgraag dieren, maar ik zou ze er niet in betrekken.

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik20-6-2007 17:29:47

Mijn vriendin heeft het toen gedaan met hun jack russel. Dat was echt heel mooi. Een echte tranentrekker.

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik20-6-2007 17:38:52

Wij trouwen enkel voor de wet en onze hond (labrador) gaat de ringen dragen, het was geen enkel probleem op het stadhuis.
Ik heb een hart in plexi gekocht, daar gaan we de ringen insteken en dat hangen we dan aan zijn halsband.
Hij gaat ze niet echt brengen want hij loopt gewoon met ons naar binnen omdat we geen geschikt bruidskindje hebben en als hij achter ons moet lopen, trekt hij toch naar voor ;)

K
7-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 18:15:20

Ik ben ook nog aan het twijfelen om het ook te doen. Wij hebben twee galgo's en ik ben stapelzot van die beesten, en hebben ook gezegd dat we heb de ringen zouden laten brengen. Alleen weet ik nog niet hoe we dat dan zouden aanpakken, en moet het ook nog checken op het stadhuis.
Dat het niet zou passen, lijkt me zever, bruidskindjes mogen wel en bruidshonden niet, ik zie weinig verschil...

Ik zou het zeker doen, Engelse Bulls zijn zo schattig, die gaat dat zeker goed doen ;-)

melissa
20-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 19:22:49

hallo

wij doen het ook met onze sint bernard. we hebben voor hem reeds lang geleden al zo'n vatje gekocht voor aan zijn nek en hij zal dit aandoen en de ringen zal ik daaraan hangen

groetjes melissa
20.07.2007
http://melissa-kris.bruiloftsite.nl

nele
29-9-2007
 Meld misbruik20-6-2007 20:45:48

Dag Lies,

Wij hebben twee engelse bulldoggen. Ik wil ook dat toch één van hen de ringen brengt.
We zouden de ringen op een kussentje knopen en het kussentje bevestigen aan zijn leiband.
Ik zie het al voor mij. Maar ik zou het in de kerk willen maar daarvoor moet ik wel nog toestemming vragen.
Wanneer trouw jij?

Aan alle bruidjes die met honden werken: is er iemand van de regio Kortrijk-Menen die trouwt voor eind september. kzou eens een kijkje komen nemen om de reactie van die schattige beestjes te zien.
Alvast bedankt
en veel hondegroeten
Nele
29/09/2007

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik20-6-2007 21:20:29

Ik zou het wel eerst vragen aan de burgemeester / pastoor. Niet iedereen is opgezet met het bezoek van een viervoeter.

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik21-6-2007 9:08:24

Hey,

Leuk om te lezen dat er nog zoveel dierenvrienden zijn!
Wij trouwen op 27 oktober 2007 enkel voor de wet in Lede (bij Aalst).

Groetjes,

Lies

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 9:19:18

Wij hebben een hele lieve basset van anderhalf jaar. Ik kan daar alles mee doen ... zolang we hier in huis zijn. Eens buiten heeft dat beestje zo'n schrik dat je haar stevig vast moet houden of ze rukt haar lijn zo uit je handen.

Moesten we de ceremonie hier thuis houden zou ik haar de ringen zeker laten brengen! (heb voor de grap haar een sluiertje gemaakt en ze is er gek op!) Ik dacht er ook aan om haar foto met sluier op onze uitnodigingen te zetten met de tekst "mijn baasjes trouwen!" maar mijn vriend zag het niet zo zitten.

Maar om dit op het gemeentenhuis te doen vrees ik dat ze enorm gestressd zal zijn en dat wil ik haar echt niet aandoen.

Groetjes, Mara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...