Terug naar overzicht
Dag Caroline!Ik woon zelf in Ledeberg en ga naar Top Sun op de Brusselsesteenweg 431 (net voorbij de brug onder de autostrade). Ik was ook nog nooit onder de zonnebank geweest, maar er is steeds iemand aan de balie en als je dan zegt dat het je eerste keer is, helpen ze je zeker verder.Groetjes,Veerle18/08/07
Ik zou ook Top Sun aangeraden hebben. Ik ga dan wel niet naar die in Ledeberg, maar ik ben zeker en vast tevreden van dien in Sint Martens Latem. Eén ding wil ik je wel nog meegeven: pas heel goed op met de lotions voor onder de zonnebank. Die zorgen ervoor dat je sneller bruint of... sneller verbrand. Zeker niet doen dus, wanneer je een bleke huid hebt en niet zo gewoon bent aan de zonnebank!!Groeten,LobkE.
een hele goeie in gentbrugge is topsun (brusselsesteenweg), met zonnebanken van verschillende sterkten en prijzen, ik ben er alvast heel te vreden (er is ook steeds iemand), ze zijn trouwens alle dagen van de week open!
ik ga altijd bij Soleil Bleu in de Korte Kruisstraat (centrum). Er is ook een afdeling op de Godshuizenlaan (ring rond Gent)Karen5/10/2007