Terug naar overzicht
Hey,Ik antwoord even in Christel haar plaats omdat zij op huwelijksreis is.Zij heeft Steven genomen en was er toch tevreden over.Een aantal berichtjes lager kan je dat lezen in haar verslag. Groetjes, Sissi
Hallo Evy,Wij hebben hem al vastgelegd voor volgend jaar. Hij kwam erg goed over op het kennismakingsgesprek en ik heb hier alleen maar lovende reacties over hem gelezen.Veel succesSophie06.09.2008
Hallo,wij hebben hem vastgelegd voor onze trouw op 11 augustus. Hij heeft ons tot hiertoe al goed begeleid. Hij komt binnenkort bij ons thuis alles overlopen. Hij gaat dan met ons naar mijn ouders thuis, de kerk, gemeentehuis, fotolokatie. Wij zijn heel blij dat we hem 'geboekt' hebben. Zeker de moeite om hem eens te ontmoeten. Wij hebben geen seconde getwijfeld.Groetjes,Isabel110807
Hallo Evy,Wij hebben ook Steven Chys als ceremoniemeester. Wijzelf hebben een begrafenisonderneming/ceremoniebedrijf en werken met verschillende mensen samen. Dat wij voor hem gekozen hebben geeft dus weer dat wij hem echt de beste vinden.Niet twijfelen dus.Toch leuk zo'n jong iemand in plaats van die oude zwetende mannen.groetjesTine