TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nicky
30-9-2007
|
20-6-2007 23:39:51
hey, ik dacht ook dat ik precies wist wat ik wilde, toch is het iets totaal anders geworden. Je moet het toch passen, en als het staat neem je het, anders moet je verder op zoek. Ik heb mijn kleed bij bruidsmode Karin gekocht, in limburg Dlsen-stokkem. Die hadden veel merken, dus ook veel keuze. Je kan ook altijd eens kijken bij http://www.sinceritybridal.com/eu_en/collection.php?lin... veel succes met zoeken
|
|
KARINA
27-7-2007
|
21-6-2007 0:08:25
ik had geen idee hoe mijn kleed eruit moest zien,tot ik het had gepast! ik kan alleen maar Scarpelinni uit Oostende aanbevelen,ze hebben ook een site, http://www.scarpellini.be/ succes, Karina
|
|
Jenny
12-9-2008
|
21-6-2007 9:07:01
Hey,
Linea Raffaeli heeft een kleedje zoals jij het beschrijft. Het is beige, laat de schouders bloot, heeft beetje opstaande kraag en kan perfect gedragen worden zonder sluier. Je moet maar eens kijken op de website vna linea raffaeli het kleedje staat op rij 11, 1e foto.
Groetjes, Jenny
|
|
VERA
18-7-2007
|
21-6-2007 12:02:47
Hallo, spring eens binnen in bruidsboetiek caro te geraardsbergen, toffe madame en je zal er zeker iets vinden succes véke
|
|
Caroline
15-9-2007
|
21-6-2007 22:06:49
Mooie kleedjes vind je ook bij Christel Boone in Antwerpen, ook de collectie van Anne Belin is super: eenvoudig chique... ikzelf ben ook nog gaan passen bij Bruidshuis Ellen in Oostburg: een supermooie winkel, heel vriendelijke verkoopsters en een uitgebreide collectie. Hopelijk ben je hier iets mee. Groetjes Caroline
|
|
linda
27-9-2007
|
23-6-2007 21:18:48
Hallo, ik ben bij het gouden hart in utrecht geweest. Het bedrijf is van een heel leuk meisje Aranka. Ze werkt vanuit huis maar heeft jurken van een hele goede kwaliteit. ze hebben een ruime collectie. haar nummer is 0620130551
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|