TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nele
4-4-2008
|
21-6-2007 8:52:53
dag greet,
ik heb een kleedje van pronovias besteld van de collectie van 2008 al. het is één van de goedkoopste van de collectie en kost 840 euro. er zit heel veel verschil in de prijs bij pronovias. alles hangt af hoeveel werk er is aan een kleed. gemiddeld zit het tussen de 1000 en de 1500 euro, maar er zitten er ook in van 2000-3000 euro. wat juist de prijs van die collectie is weet ik niet precies. best es in een verkooppunt vragen (ter info als je van w-vl bent: bij robel in roeselare hebben ze heel wat van pronovias en de service is top!) succes alvast! groeten, nele
|
|
Melissa
15-9-2007
|
21-6-2007 10:09:45
Hey greet, Ik heb ook een kleedje van pronovias,America nog uit de collectie van 2006, ik had deze een jaar geleden als eerste kleedje gepast...40 kleedjes later droomde ik nog van dat eerste kleedje!Ik heb toen begin november naar de winkel gebeld om te vragen of ik hem nog eens mocht passen, toen bleek dat ik heel snel moest langskomen omdat er al een aantal modellen ( waaronder die van mij!) terug naar spanje werden gestuurd ivm de nieuwe collectie van 2007! Ik was gelukkig nog net op tijd en toen ik weer aanhad wist ik hetzeker!! Mijn kleedje kost 1790 euro, bijpassende stola van dezelfde stof 150euro. De winkel was le chapeau in Antwerpen, zeer mooie winkel met erg goede service,en veeeel pronovias, ik mocht zelfs tegen sluitingstijd komen omdat we in tijdsnood zaten! Volgende week zaterdag mag ik het eindelijk weer komen passen!Mijn kleedje was dus wel wat prijzig maar ik heb gelukkig goeie sponsors! ;-)
Veel groetjes en succes met de voorbereidingen!
Liss www.chrisenliss.bruiloftsite.nl 15-09-07
|
|
Greet
2-6-2007
|
21-6-2007 10:13:52
Dag Greet,
Mijn trouwkleed was van Aire Collection, dat nauw verwant is met Pronovias. Ik verkoop mijn kleed omdat ik het toch zonde vind dat het maar in de kast hangt te hangen. Je kan mijn kleed bekijken op www.airecollection.es dan bij aire collection gaan kijkn (niet martha blanc) en het kleedje noemt Ofelia. IK kan je ook altijd een foto van mij opsturen.
Groetjes,
Greet 02/06/2007
|
|
Sissi
26-5-2007
|
21-6-2007 10:31:37
Hey,
De prijzen verschillen enorm bij Pronovias. Dat hangt voornamelijk af van de stof. Zo heb ik zelfs een kleedje gepast van 4400 e. Maar je vindt er al vanaf 1000 e ook. De meeste liggen tussen de 1500 en 2000 denk ik. De dreams collectie is één van de goedkoopste denk ik. Je zal daar ook kleedjes vinden van minder dan 1500 e. Mijn Pronovias (Dreams 2007) kostte 1700 e en dan nog 200 e voor de bijpassende bolero.
Groetjes, Sissi (26 dagen getrouwd)
|
|
Ann
20-7-2007
|
22-6-2007 8:56:20
Hey Greet
Ik heb ook een jurk van Pronovias, collectie 2007, Dreams Naam jurk: Odeon Ik heb € 1.200 betaald bij Moderna in Schepdaal, dus dat valt nog mee vind ik. Het is echt een romantische, sprookjesachtige jurk zoals ik ze altijd in mijn gedachten heb gehad! Groetjes!! Ann 20.07.2007
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|