Terug naar overzicht
Hallo Tilly,wij hebben Steven Chys. Werd al een paar keer vermeld in vorige vragen. Jonge gast die zijn werk zeer goed doet.Kijk misschien even op deze site www.ceremoniechys.be Bedrag kan ik me nu niet goed herinneren!groetjesTine
Wij hadden Patrick Serrus uit Gullegem en waren daar héél tevreden van!!Kostprijs was 115 euro voor 3 uur en per uur langer kon je dan nog bijbetalen maar dat viel goed mee van prijs. Voor alle stress die je erdoor bespaard bent is het zeker het geld waard (suite, ringen, problemen met kindjes in de kerk, you name it hij lost het op)!www.serrusnv.be GroetjesWendy
Dag Tilly,Wij nemen Filip Vandevyver uit ooigem. Hij komt van 12h30 tot receptie. Daar zal hij ons ook nog begeleiden. We betalen daarvoor 125 euro. Hij heeft ook het trouwfeest van mijn broer gedaan en dit was heel goed meegevallen.http://www.ceremoniefilipvandevyver.be/ Groetjes Anneleen11-07-2008(Rumbeke - Roeselare)
Hey Tilly,Wij hadden Noël Lisabeth als ceremoniemeester. Hij is van Zwevezele. Hij vraagt 150 EUR en komt van 's morgens als de bruidegom de bruid komt ophalen tot aan de receptie 's avonds.Het is een vlotte persoon en is heel erg gedreven.Indien je zijn gegevens wenst, kan je mij mailen op liesderluyn@hotmail.com .Groetjes en veel succes,Lies05.05.07
Hallo,ook ik raad Steven Chys aan. Hij heeft ons al heel goed geholpen en al tips gegeven. Heel vriendelijk en helemaal niet stijf.Groetjes,Isabel110807
Hei,Vermits je van dezelfde streek bent als wij, reageer ik op je berichtje...Wij hebben Hubert Delva uit Harelbeke. Wij zijn er ook heel tevreden van. Hij vraagt 1 prijs (150 euro) en wij moeten wel niet bijbetalen als hij langer blijft. Hij is bij ons van 12u tot ongeveer 17u30. Groetjes, Lisa
Hello,Die van ons is Albert Amez uit Waregem. Super goeie reputatie en heel vriendelijk. Een echte aanrader!L