Terug naar overzicht
Het is normaal dat jij je zin krijgt op jouw dag, als ook je aanstaande er geen probleem mee heeft. Wie niet wil dansen, blijft toch gewoon zitten? Zou het dan leuker zijn dat iedereen iets voorbereid, een toneeltje of een gedichtje voordraagt, een anekdote vertelt... Dat kan ook nog wel sfeer brengen. Of karaoke? Een concertje van een goede groep? (Kan je nog lekker de dansvloer opspringen!)
Hallo Ilse,Wij zaten ongeveer met hetzelfde probleem. Nu mijn broer is 2 jaar geleden getrouwd zonder dansfeest, en moet zeggen het was gewoon .... iedereen zat na het diner wat bij te praten en begon stilaan te vertrekken. Dit wou ik helemaal niet, wij zijn maar met 25 personen en voor een feest met dj erbij was dit te weinig volk. Dus zijn we op zoek gegaan en hebben uiteindelijk gekozen voor een dinnerdance. Hier zijn natuurlijk nog andere mensen maar uiteindelijk gaat men ook kunnen dansen en heb je het gevoel een groot feest te hebben. Tenslot ben jij het steeds die in de belangstelling staat!!Dit zijn we met ons beiden gaan proberen begin dit jaar, en echt het was super!! Dit was het voor ons, wie wil dansen kan dat,.......... Ook het eten( alles wat je kan denken van buffet) was volledig af, de bediening, ik zou zeggen ga het eens ergens proberen en je staat versteld van de ambiance achteraf.En eerlijk gezegd de prijs per persoon vind je ook nergens hoor.Groetjes Arianne08/09/07
Ocharme meisje, dat vind ik wel erg voor je. Kan je de 'sommigen' toch niet ompraten? Een huwelijk zonder (openings)dans is toch niet echt wat je verwacht...Als het echt niet lukt, probeer er dan het beste van te maken. Misschien kan je spelletjes organiseren of een quiz of zo, dan hou je de mensen bezig en gaan ze toch niet zo vlug weggaan.In ieder geval veel succes en ik hoop dat je feest met of zonder dansen een groot succes zal worden.
Dag Ilse,Wij hebben ook geen gewoon dansfeest. We hebben een goede cover rockgroep gevraagd, dus onze "trouwfuif" zal net iets anders zijn. Ik ben benieuwd hoe de gasten zullen reageren wanneer ze de zaal binnenkomen en daar een groot podium zien met allerlei muziekinstrumenten en professionele belichting. We hebben bewust gekozen om te investeren in ambiance voor 's avonds. Hiermee valt of staat je feest...