Terug naar overzicht
Hoi EvelienIk zou me zeker nog geen zorgen maken over de weersvoorspellingen die men nu maakt, want tegen volgende week kan dat al helemaal omgeslagen zijn.Tot nu toe voorspellen ze tot begin juli wisselvallig weer, maar dat wil nog niet zeggen dat het precies op 29 juni gaat regenen. Ik zou eerder de voorspellingen afwachten die volgende week gegeven worden, want 8 dagen op voorhand is het nog niet echt betrouwbaar. Dat is het in België zelfs nooit.Ik hoop voor jou alleszins dat het weer mee zal zitten.GroetjesRebecca11.08.07
Bij een helderziende? :)
Je kunt eens kijken op wwww.hln.beGroetjes,Wendi
Helaba,http://weather.msn.com/tenday.aspx?wealocations=wc:BEXX... Volgens moddelen, dus het kan nog serieus veranderen!!Maar het ziet er goe uit voor nu... (wel enkel brussel)Greetz,Sheron
Hey Evelien,Ik verjaar op 29 juni en heb op mijn verjaardag nog nooit regen gehad. Ben er dus van overtuigd dat het ook dit jaar niet zal regenen ;-)Hoe dan ook 't zal een prachtige dag worden en jullie zullen ook zonder zon stralen.Alvast een dikke proficiat!groetjesLaura
Hoi Evelien, Wij trouwen ook de 29ste (wet) en 30ste (kerk). Naar wat ik zie en in hoeverre die voorspellingen natuurlijk kloppen... ziet het er niet zo heel goed uit hé!! Het zou spijtig zijn, maar als het zo is, is het zo hé!!!Waar trouwen jullie?Alvast veel succes!!Grtjs,Karen
Hoi, ik trouw op 30 juni en zit ook serieus in mijn maag met het weer. Ik ben eens gaan kijken op vakantiereiswijzer.nl en daar geven ze niet zo goed. Voor vrijdag 29/6 geven ze min 10° max 17° 40% kans op zon en 35% kans op regen (wel in Leuven). Bij mij iets warmer (19°), maar meer kans op regen en minder op zon (55% regen, 35% zon)Maar, inderdaad, het is nog lang en ik heb die voorspelling al serieus zien opschuiven de laatste dagen (was eerst nog slechter) en die andere website geeft mij echt wel hoop.We kunnen er toch niets aan veranderen en we zullen moeten proberen er het beste van te maken.Veel succes in ieder geval.
karen: wij trouwen in kortemark maar alst slecht weer is, dat zal onze dag zeker niet verpesten hoor... :) genieten zullen we... :)laura: mijn getuige is ook jarig de 29ste. En ook zij zegt dat het dan nog nooit slecht weer geweest is dus we duimen he!!groetjes,evelien
Hallo,Wij trouwen 30/06 en wacht dus ook vol spanning af.Volgende site is niet echt gekend , maar bleek in het verleden zeer betrouwbaar: http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/ En anderzijnds op Zita.be/weerbericht heb je de mogelijkheid om je eigenpostcode in te typen. Daar krijg je de verwachting voor de komende 10 dagen.Duimen maar!!!Groetjes
Hallo,ik ben een pasgetrouwd bruidje (02/06).Wij hadden een prachtige dag! Maar ik ben ook wel 2 weken op voorhand naar alle weersites aant kijken geweest... en ze gaven tot een paar dagen ervoor slecht weer. Laat je dus nu nog niet door de weerberichten van de wijs brengen! Pas 3 tot 4 dagen ervoor kunnen ze met enige juistheid het weer voorspellen. Betrouwbare sites: www.bdb.be en www.kmi.be . Op vtm hadden ze het bij ons bij het rechte eind :-)Je zit nu in een wisselvallige periode, maar met een beetje geluk heb je een stralende zomerdag. En het is sowieso toch de mooiste dag van je leven, geniet er met volle teugen van!Groetjes,Sara