Terug naar overzicht
Hallowij zijn momenteel ook aan het kijken in Z-W-Vl en bij de meeste kun je ook een walking diner krijgen, no prob! Alles is bespreekbaar ook!!!groetjes Tilly
Waar zijn jullie al allemaal gaan kijken?Wanneer zouden jullie trouwen? Wij zouden graag in augustus/september trouwen volgend jaar, maar ik heb de indruk dat we al aan de late kant zijn.Veel succes nog met het plannen van alles!
Wij hebben ons feest in De Hobbit in Zarren (Kortemark) gedaan en waren supertevreden!!! Heel vriendelijke mensen en alles is mogelijk. Wij hebben voor de 'brunch'-formule gekozen, de prijs viel reuze mee en het eten was werkelijk overheerlijk. Anders neem je al maar eens een kijkje, ze hebben een website: http://www.dehobbit.be/feestzaal.php
fabriekspand in Roeselareje huurt gewoon de zaal, de rest kies je zelfze kunnen de zaal verkleinen op maattraiteur kies je zelf, dus kan je ook de formule kiezenwij huwen daar 24-05-2008
beste,ik denk dat je dat kan doen bij feestzaal gravenhof in torhout.grsas en jurgen07/07/2007
wij hebben ook al heel wat zalen gedaan en zijn momenteel aan het twijfelen tussen kasteelhoeve outryve en domaine de jeaurieu in celles (is nu nog in opbouw, maar belooft een zeer schone locatie te worden). Wij zijn voorla ook op zoek naar een traiteur en vragen ons af of iemand ervaring heeft met Leconte (oudenaarde) of all in events?
beste ik kan een zaal aanbieden in ingelmunster ligt naast izegem en meulebeke. intresse dave.coveliers@telenet.be