Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kosten wettelijke en kerkelijke trouw in Kinrooi (Limburg)

21-6-2007 14:01:37
Hallo,
Weet er iemand wat de kosten voor een wettelijke en kerkelijke trouw zijn in Kinrooi?
Ik zou dit graag weten.
Alvast bedankt!

Ann
10 mei 2008

Ann
10-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 480

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik21-6-2007 14:11:02

Hey Ann,

ik ging zeggen 'staat dat niet op de website' maar heb even gekeken en die is nog in opbouw. Anders moet je eens bellen naar de burgelijke stand van de gemeente, ze zullen het je daar wel zeggen.

Elke

els
14-7-2007
 Meld misbruik21-6-2007 16:17:03

Hey,

De kosten voor het kerkelijk huwelijk in Limburg is 200 euro.
Ik dacht toch dat dit voor heel Limburg telde...
Wat het wettelijk huwelijk betreft;
mail of bel de gemeente eens op, ze zullen dat wel dadelijk zeggen.

Groetjes, Els
14/07/2007

amalia
24-5-2008
 Meld misbruik23-6-2007 11:14:34

Hey Ann,

In Genk is het wettelijk huwelijk slechts 7,5 euro. Dus hopelijk in Kinrooi ook, he ;-)
En de kerk vermoed ik dat het inderdaad 200 euro is. (eigenlijk wel erg dat de kerk duurder is dan de wet, vind ik)
Groetjes, Amalia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...