Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

air brush tanning??

21-6-2007 20:24:07
Hoi dames,

Ik ben zwanger en kan dus niet onder de zonnenbank gaan. Zou dit kwaad kunnen voor de zwangerschap? Toch wil ik binnen 3 weken op onze trouw een bruin kleurtje. Heeft er iemand ervaring met air brush tanning?
- Is het mooi en egaal bruin?
- Weet er iemand een instituut in de buurt van Heist op den Berg of Mechelen waar ze dit doen?
- Gaat het af op je kledij?
- Hoeveel kost dit ongeveer?
Hopelijk kunnen jullie me helpen met ervaringen ofzo, want ik wil echt geen witte kip zijn :)

Groetjes, Inez

Inez Boexstaens
6-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1813

Els

Meld misbruik21-6-2007 20:50:03

Hoi Inez,

Alvast een dubbele proficiat!

Volgens mij kan air brush tanning geen kwaad voor jullie babytje (maar toch best effe checken voor je de verzorging afspreekt).

Ikzelf laat ieder jaar voor de eindejaarsfeesten zo'n tanning doen en heb er zo'n 2 weken plezier van. Daar werken ze met producten van "Californiatan". Goed voor de huid en zonder minerale vetten!!!

Er zijn twee systemen:
1. Manueel spuiten: hierbij zal een persoon de spuittechniek toepassen en kan je eventueel enkel bepaalde zones uitkiezen en laten behandelen.
2. Automatisch spuiten: je neemt plaats in een cabine (te vergelijken met een douche) en een toestel zal je volledige lichaam vanop een afstand bruin spuiten.

Het 2de systeem is het goedkoopste en duurt amper 15min.

De kwaliteit ervan is heel verschillend en hangt af van de producten-bekwaamheid van het personeel enzo...

Laat het alleszins een week op voorhand doen, zo is de eerste felle kleur verwijderd en mocht het resultaat toch tegenvallen, dan heb je nog een week om te peelen!

Succes ermee...

Greetz,
Els

fieke
23-6-2007
 Meld misbruik21-6-2007 21:59:56

hallo,
ik heb het juist laten doen in duffel, en het is echt knap!

Elke
28-7-2007
 Meld misbruik21-6-2007 22:35:24

Hey,

Ik heb zelf nog nooit zo'n brushing geprobeerd, maar heb er hier op het forum al over gelezen. Sommige bruidjes klagen erover dat de kleur afgeeft op je kleed als je zweet. Je kan dus best op voorhand eens zo'n tanning proberen en iets wit dragen: het zou zonde zijn mocht je dit voorhebben op je grote dag. Heb je al gedacht aan zelfbruinende producten. Het vraagt meer inspanningen bij de voorbereiding, maar het geeft niet af.

Groetjes,

Elke

Inez Boexstaens
6-7-2007
 Meld misbruik22-6-2007 19:28:06

aan Fieke,

waar heb je dat laten doen in Duffel? En gaf het af op je kleren? En wat heb je betaald?

stefanie
19-5-2010
 Meld misbruik5-7-2010 20:40:53

mijn zus heeft dit laten doen in mechelen, elfenstraat 8. ze had een heel mooi resultaat.
ik ga dit in de loop van de weken ook al eens laten testen,zo ben ik zeker dat er niets misloopt binnen 2 maand met de trouw.
ben een dikke maand geleden naar wilrijk geweest in zo een spuitcabine en dat was echt niet mooi, heel oranje en met plekken, zou dus echt voor handmatig kiezen.
het zal geen kwaad kunnen voor de baby want dit zijn normaal gezien heel verzorgende producten...
groetjes stefanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...