Terug naar overzicht
Hoi Wendy,Ik hoop dat dit de dag van je leven wordt, precies zoals je het gepland hebt! Geniet ervan! ... en laat ons weten hoe't geweest is hé! :)
een dikke proficiat en amuseer jullie vandaaggroetjes vanessaen een dikke kus
Dag Wendy en Man,Van harte gefeliciteerd, en profiteer met volle teugen van je unieke dag.Tot het verslag op het forum.Groetjes Nele
hier schijnt de zon vol op ipv de voorspelde regen!!! ik hoop bij jullie ook!!!succes!sas677
Hallo Wendy,Geniet er maar van en een dikke proficiat! Voorlopig is het goed weer :-)Groetjes Petra
Hoi WendyJe hebt prachtig weer voor een prachtige dag!Een dikke proficiat voor jullie en hopelijk was alles zoals je je het had voorgesteld!Veroniek20 07 2007
hallo wendy,Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze speciale dag!!!alvast gefeliciteerd!!! Ikzelf moet nog wachten tot 30 juni.groetjesvero 30/06/07
Dag mevrouw... mag ik nu zeggen hé :-))) want ondertussen zijn jullie gelukkig getrouwd. Hopelijk is alles goed verlopen en bij ons heeft zo goed als heel de dag de zon geschenen hopelijk was dit bij jullie ook zo. Geniet van het getrouwd zijn en hopelijk nog eens tot op dit forum. Groetjes Kate PS: voor ons nog 78 dagen te gaan