Nu Online
Momenteel zijn er 418 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ga ik nog op tijd een jurk vinden

22-6-2007 9:49:56
Hallo iedereen, totaal onverwachts hebben we besloten te trouwen. Dit zou doorgaan op 07 sept 07. De meest praktische dingen zijn al geregeld, alleen begin ik nu toch te rvezen dat ik niet tijdig meer aan een jurk ga geraken. Hoe lang moet je hierop wachten, ik mag deze middag gaan kiezen bij La Sposa te Roeselare.
Groetjes,
Dominique (07-09-07)

Vicky
2-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 609

nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik22-6-2007 9:54:49

ik denk dat dit van winkel tot winkel afhangt en van het model van de jurk.

Ik heb mijn jurk in november besteld en ze is nu pas woensdag aangekomen.

Maar er zijn courante maten en modellen die ze op zeker 2 à 3 weken kunnen afleveren.

Ik zou dit in ieder geval vragen aan de mensen van de winkel.

Veel succes met het kiezen.

Groetjes Nathalie

Ine
30-6-2007
 Meld misbruik22-6-2007 10:13:45

Dag Dominique,

Door omstandigheden heb ik mijn trouwjurk maar 5 weken voor ons huwelijk gekozen. En sinds gisteren is mijn jurk perfect in orde! Volgende week is het onze grote dag! Mijn jurk komt van Robel in Roeselare, zeker een aanrader! Dus niet wanhopen, je zal wel iets vinden dat je perfect staat en dat nog tijdig klaar is.
Groetjes,
Ine

s
1-6-2007
 Meld misbruik22-6-2007 13:58:38

Niet Paniekeren.
Je hebt echt nog wel tijd genoeg, misschien niet meer voor alle modellen, maar je vindt zeker iets naar je zin!!

Wij zijn extreem laat op zoek gegaan naar een kleedje en kostume.
6 weken voor de trouw ben ik beginnen zoeken, 4 weken voor de trouw had ik het gevonden en de week erna waren de retouches helemaal inorde.
Mijn man heeft zijn hemd (3 Dagen!!) voor de trouw gekocht en de dag erna waren de mouwen verkort.
De winkels kunnen als ze moeten retouches echt wel snel doen, hoor!!!

Veel geluk met je zoektocht!!

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik22-6-2007 19:07:06

Mijn stiefzus heeft haar huwelijk op 2 maanden moeten regelen omdat haar aanstaande zijn vader op steven lag, en wou feest nog meemaken.
( jammergenoeg 2 maanden na het huwelijk gestorven... )
Zij heeft toen een prachtjurk gevonden!
Ga gewoon kijken, en mss zie je wel iets dat je aanstaat, en binnen een paar weken geleverd kan worden.
Veel succes met je zoektocht!!!
Groetjes, Bianca
08/08/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...