Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nieuwsgierig

22-6-2007 12:03:13
Hey bruidjes,

de vraag is heel simpel ...
Voor welke zaal hebben jullie gekozen en waarom?

Ik zal beginnen ;-)
Hof van Nassau in Zottegem
Mijn vriendje zag de vierkantshoeve en werd er onmiddellijk verliefd op... Belangrijk voor ons was de ligging (niet te ver en gemakkelijk te bereiken) en de sfeer. Afgaan op getuigenissen van anderen konden we niet, want er zijn nog maar net nieuwe eigenaars.

Elke

Elke
13-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 1345

Tamara

Meld misbruik22-6-2007 12:24:06

Wij hebben gekozen voor Feestzalen De Vrije Valk te Hoeselt (Limburg). Is ook pas overgenomen, vroeger heette het Het Borgerhoff.
Het is een oude gerestaureerde vierkantshoeve van zo'n 200 jaar oud en is sober ingericht. Er zijn ook wel wat niveauverschillen, is misschien nadelig als je veel oudere mensen hebt.
Een groot voordeel vind ik ook het deels overdekt terras met tuin.
En dan de prijs ... een betere prijs-kwaliteits verhouding denk ik niet dat je vindt!
Kortom: een echte aanrader!!

Liesbet
30-6-2007
 Meld misbruik22-6-2007 12:40:41

Hallo,

Naar wat ik heb horen zeggen is het hof van nassau heel duur voor wat het maar is, natuurlijk met dat het is overgenomen weet ik niet hoe het nu is.
Wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest in het park van breivelde in zottegem geweest en dat was heel goed.
Goed eten, goede bediening, goede sfeer (dat heb je wel voor een groot deel ook zelf in de hand)

Zelf hebben we wel iets anders gekozen omdat wij maar met een kleine groep zijn en in het park van breivelde is het meer voor grote groepen. Het is ook de ideale locatie voor een fotoreportage in het park zelf.

Groetjes,
nog 8 dagen

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik22-6-2007 12:47:32

Wij hebben gekozen voor Den Ast in Kampenhout. We vonden het direct een leuke zaal en ik had er al heel veel goeds over gehoord. En het is ook niet de duurste.

Groetjes

melissa
20-7-2007
 Meld misbruik22-6-2007 12:50:03

hallo
wij hebben gekozen voor salons de vrede in ichtegem. dit is een restaurant met feestzaal aan. het is een klasse resuarant.

groetjes melissa
20.07.2007

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik22-6-2007 13:10:12

Hoi,
Wij hebben gekozen voor Tybeert in Daknam/Lokeren... gewoon omdat het een zaal was die ons onmiddellijk aanstond: modern, heel veel ramen, een terras zodat we de receptie eventueel buiten kunnen doen... ook de eigenaar kwam van in het begin zeer correct en betrouwbaar over en de prijzen vielen mee... nu we er gaan eten zijn, zijn we nog meer overtuigd...
Groetjes

Sylvia
10-9-2011
 Meld misbruik22-6-2007 13:18:45

hey elke

ik en mijn vriend hebben ook gekozen voor het hof van nassau.
Wij wonen op een 2 km van de zaal op de grote baan en hij had van in het begin gezegd dat hij het feest daar wou...

Ik moet zeggen dat ik hier op't werk iemand 'ken' die bij de nieuwe eigenaars zijn feest gegeven heeft en die was enorm tevreden.
't blijft altijd een beetje afwachten maarja...

Wanneer trouw je elke?
Ons feest is op 30/08/2008.

groetjes

Chris

Meld misbruik22-6-2007 13:34:48

Hoi Elke,
Wij denken ook aan het hof van Nassau maar we gaan toch nog eens elders kijken ook hoor want de prijzen zijn der niet naast.We gaan zeker nog naar het kasteel van oudeberg in geraardsbergen kijken erg mooi en het hof van de putte in zegelsem-brakel gaan we ook eens zien.

Veroniek

Meld misbruik22-6-2007 13:36:19

Hoi

Wij hebben gekozen voor kasteel Carelshof in Sint-Amandsberg.

Omdat ik graag een sprookjesachtige trouw wil. Het is een héél mooie zaal, vriendelijke mensen, goed eten, goed gelegen en helemaal niet duur! Wat ook een groot pluspunt is DE TUIN! Een magnifieke tuin en parkeerplaats aan de feestzaal...

Succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

kim
26-4-2008
 Meld misbruik22-6-2007 13:38:09

Wij hebben gekozen voor Huis Van Dijck te Mechelen. Een zeer mooie feestzaal in het hartje van Mechelen.

wendy
15-9-2007
 Meld misbruik22-6-2007 14:07:39

Hey Elke,

Ons feest gaat daar in 't Festijn in Beerzel. Wij wilden deze zaal ook al van in het begin. Is kortbij, prijs valt goed mee, lekker en véél eten, grote parking en wij mogen onze viering met Ren-a-Priest in de tuin doen.

Nog veel plezier!

Groetjes
Wendy
15/09/07

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik22-6-2007 14:19:58

hey elke,

wij hebben gekozen voor gasthof Ste-Marie
te Maldegem leuke zaal,mooie tuin
prijs/kwaliteit uitstekend
en een super toffe eigenaar die voor alles openstaat

succes
groetjes lore

elena
29-9-2015
 Meld misbruik22-6-2007 14:34:19

Hey Elke,
WIj trouwen in Het 's Graevenhof in Schilde. Is echt een prachtige locatie!!

Groetjes
Elena
20.07.2007

M

Meld misbruik22-6-2007 15:14:57

Hoi,
wij hebben gekozen voor Kasteel Sanderling in De Pinte, omdat het een gezellige & mooie zaal heeft, (max. 150 mensen), volledig onze smaak is, de gastvrouw, Bieke, is sympathiek, bediening is professioneel, het eten is lekker en de locatie goed

ilse
18-8-2007
 Meld misbruik22-6-2007 15:34:13

Hallokes

Wij geven ons trouwfeest in het Kasteel van Saffelaere te Zaffelaere (Lochristi). Toen mijn vriend (allé mijn verloofde nu) mij ten huwelijk vroeg moesten we niet twijfelen waar we ons feest wilden geven. Ik heb altijd gedroomd van een romantisch huwelijk en wat is er nu romantischer dan een kasteel ;o) Bovendien ligt de verhouding prijs/kwaliteit héél goed, het eten is er lekker, de bediening super én de uitbaters zijn vriendelijke, behulpzame en joviale mensen! Een echte aanrader dus!
En een leuk pluspuntje is dat het koppel de bruidsnacht mag doorbrengen in de bruidssuite van het kasteel!

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen,
Ilse (18.08.2007)

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik22-6-2007 16:38:08

Hallo,

Wij hebben gekozen voor "De Lemenhoek" te o.l.v. Waver. Omdat dit het dichtste bij is en makkelijk bereikbaar. Ook omdat enkele vriendinnen hier al een trouwfeest gegeven hebebn en dit dik inorde was.

Groetjes Petra 29/09/07

amalia
24-5-2008
 Meld misbruik23-6-2007 11:03:18

Hey,
Wij hebben gekozen voor de Elysee in Genk (limburg). We wonen niet ver van de zaal en zijn er al enkele feesten gaan bijwonen en het is altijd tot in de puntjes verzorgd. Eten is verschrikkelijk lekker en altijd voldoende, locatie is goed en onze zaal heeft binnen een balkon dat naar beneden kijkt, wat een meerwaarde geeft volgens ons. Wat ook doorslaggevend was, is de prijs (50 euro per persoon voor eten en drinken de hele avond lang) EN dat er een portugees buffet is (we zijn beide Portugees). Dus voor ons is dit een ideale zaal.

Groetjes Amalia

samantha
11-8-2007
 Meld misbruik23-6-2007 11:40:36

Ook wij hebben gekozen voor feestzaal Tybeert in Dakwam/Lokeren ! Zeer moderne en ruime zaal met mooi terras voor receptie. In de prijs zit een proefmenu inbegrepen voor 6 personen waar je je trouwmenu al eens kan proeven en eventueel kan bijpassen. (wat zeker niet nodig zal zijn omdat het superlekker is)

Groetjes,
Samantha

(11 augustus 2007, nog 50 dagen :) )

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik23-6-2007 14:03:10

Hoi,

Wij hebben gekozen voor Salons Caelberg in Moorsel bij Aalst. Wij zijn nog maar sinds een jaar gaan samenwonen in Liedekerke (mijn verloofde is van Halle en ik ben van Steenokkerzeel), en kenden dus geen zalen in de omgeving. We zijn gewoon gaan rondkijken, en hebben uiteindelijk heel lang getwijfeld tussen Caelberg en Salons Waerboom in Groot-Bijgaarden (waar we al op een trouwfeest waren geweest, en waar we ook onze eerste kus hebben gedeeld op een galabal ;)). Waarom we dan toch voor de Caelberg zijn gegaan? We hebben er heel veel goede reacties op gehoord, we hadden er een goed gevoel bij (zagen ons daar echt ons feest geven), en het had een heel goede prijskwaliteitsverhouding. We hadden er die klik mee zeg maar, hoewel het voor onze beide families een stuk verder rijden is dan de Waerboom (maar ze hebben het er wel voor over gelukkig).

Groetjes,
Tania

bartentania.bruiloftsite.nl

Natacha B

Meld misbruik24-6-2007 13:12:38

Wij hebben gekozen voor Fabriekspand in Roeselare. Dat was de eerste zaal die we bezochten en we zijn er erg professioneel en hartelijk ontvangen geweest. De zaal stond klaar voor een feest en het was een leuke sfeer: geen klassieke feestzaal en toch niet kil.
We zijn erna ook nog enkele andere zalen gaan bezoeken, maar die konden ons echt niet overtuigen en ze waren ook duurder, vooral in drank.
Het Fabriekspand werkt ook met brouwersprijzen, dus dat drukt de kosten van het avondfeest (met de meeste gasten) nogal erg!
Onze ouders zijn dan ook eens naar de zaal geweest en ze vonden de zaal ook heel speciaal en sfeervol en we werden weer goed onthaald.

Ziezo, nu ken je ons verhaaltje ;)

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik3-7-2007 14:53:15

Dag Elke,

Wij trouwen in het Godshuis in Sint-Laureins.
Het was de eerste zaal die we bezochten en mijn verloofde en ik waren onmiddellijk helemaal verkocht.
We zijn daarna nog naar een stuk of 5 andere zalen gaan kijken, maar geen enkele haalde het bij het Godshuis, alleen al omdat er geen enkele andere locatie was waar er 170 mensen in 1 ruimte konden. We vinden het belangirjk dat iedereen in dezelfde zaal zit. Verder is het Godshuis ook vlot bereikbaar en is er veel parkeerplaats.
De regelingen worden zeer professioneel getroffen en ze staan open voor persoonlijke inbreng.

Groetjes

Lies

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik3-7-2007 14:53:26

Dag Elke,

Wij trouwen in het Godshuis in Sint-Laureins.
Het was de eerste zaal die we bezochten en mijn verloofde en ik waren onmiddellijk helemaal verkocht.
We zijn daarna nog naar een stuk of 5 andere zalen gaan kijken, maar geen enkele haalde het bij het Godshuis, alleen al omdat er geen enkele andere locatie was waar er 170 mensen in 1 ruimte konden. We vinden het belangirjk dat iedereen in dezelfde zaal zit. Verder is het Godshuis ook vlot bereikbaar en is er veel parkeerplaats.
De regelingen worden zeer professioneel getroffen en ze staan open voor persoonlijke inbreng.

Groetjes

Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info