TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jenny
12-9-2008
|
22-6-2007 12:50:04
Hey Valery,
Gewoon niks van aantrekken en je eigen goesting doen. Wat is dat toch met mensen die hun moeten moeien met de huwelijksvoorbereidingen? Het is jullie dag en die moet er dus uitzien zoals jullie het willen, niet zolas je ouders, familie of vrienden het zien.
GRoetjes, Jenny
|
|
Tamara
|
22-6-2007 12:57:20
Ik heb zojuist eventjes de website bekeken en kmoet echt zeggen: niet twijfelen! Ziet er écht goed uit en het is tenminste niet zo'n standaard feestzaal! (niet slecht bedoeld voor iemand die dit wel heeft hoor)
|
|
Angie
14-7-2009
|
22-6-2007 13:01:09
Hey Valery,
Ik sluit me volledig aan bij Jenny: gewoon doen wat jullie willen. Zeg tegen je ouders dat de laatste keer dat je het gecontroleerd hebt het nog altijd jij en je vriend waren die gingen trouwen. Ik heb dat zelf ook letterlijk tegen mijn schoonouders gezegd en het heeft geholpen. Gewoon heel rustig blijven en zeggen dat het JULLIE trouwdag is en dat jullie die vrienden dus NIET afzeggen, dat jullie de zaal NIET wijzigen en dat aangezien het jullie trouwdag is het maar normaal is dat jullie de beslissingen nemen. En als ze dan nog moeilijk doen vraag je maar of zij dan je voorschot dat je zult kwijt zijn zullen terugbetalen en hun tijd zullen steken in het vinden van een nieuwe zaal en het extra geld dat een andere zaal zou kosten zullen bijleggen? Veel sterkte en laat je vooral niet doen.
Groetjes,
Angie 14/07/07
|
|
Sarah
15-9-2007
|
22-6-2007 13:28:43
Hoi Valery
Zeker bij je idee blijven en niet veranderen van zaal. Het is jullie feest, en ik vind de zaal echt prachtig... Bij ons is het nu ook 85 dagen voor de trouw en je kan nu onmogelijk naar een nieuwe zaal op zoek.
Ik kan me wel voorstellen dat dit veel stress meebrengt, maar probeer je er niet druk in te maken.
Dit hadden ze toch eerder kunnen zeggen he ?
Het is JULLIE feest en als jullie deze zaal goed vinden dan moet je die zeker niet veranderen.
Succes en sterkte !!
Sarah 15*09*07
|
|
Elke
13-10-2007
|
22-6-2007 13:36:41
Ik kan me alleen maar aansluiten bij onderstaande meningen. Wanneer gaan (schoon)ouders eens begrijpen dat zij reeds getrouwd zijn en dat het nu hun (schoon)dochter/zoon zijn die trouwen?
Dus, de zaal is prachtig, je voelt je er goed bij, blijf dan bij deze zaal!!! Het is spijtig, maar af en toe moet je als kind je ouders eens op hun plaats zetten als ze beginnen 'doordraven'. Veel moed, want leuk is het niet, maar het is toch beter dat je het wel doet.
groetjes, en geniet van je verdere voorbereidingen en je dag!!
|
|
evelien
29-6-2007
|
22-6-2007 13:37:43
hey,
ik zou me er ook niets van aantrekken hoor en gewoon bij jullie gedacht blijven. Het is tenslotte jullie trouwdag he...
groetjes,
evelien
|
|
annelies
9-6-2007
|
22-6-2007 13:56:59
Valery, Wij hebben net hetzelfde meegemaakt, en ik moet zeggen dat het echt een domper op de voorbereidingen was. Ik heb er echt heel erg van afgezien. Wij hadden ook een "alternatieve" zaal gekozen. Maar we zijn bij ons idee gebleven, en op onze trouwdag zei iedereen dat het fantastisch was, dat ze nog nooit zoiets meegemaakt hadden, en dat het echt leuk was om eens op een aparte lokatie te zitten. Doorbijten dus, al kan ik erover meespreken hoe moeilijk dat wel is. Annelies
|
|
Petra
29-9-2007
|
22-6-2007 14:04:04
Hey Valery,
Ik zou persoonlijk het toch laten doorgaan, als je nu nog naar een andere zaal moet gaan zoeken das wel een beetje laat vrees ik persoonlijk. Ik had geluk een half jaar voor mijn trouw heb ik nog een zaal kunnen boeken, maar 85 dagen ervoor is krap ik denk dat het meeste gaat volzitten! Probeer je ouders wat bij te draaien :-) Tis ni allemala gemakkelijk ik weeget!
Groetjes Petra
|
|
Petra
29-9-2007
|
22-6-2007 14:08:38
Hey,
Ik hier nog eens :-) Oei ik tel juist na en ik kom tot de herinnering dat ik maar iets na jullie trouw! Ik dacht 85 dagen das ni lang meer...ma bij mij ist ook nog maar 99 dagen te gaan.
Groetjes Petra 29/09/07
|
|
annemie
4-8-2007
|
22-6-2007 15:19:08
hey
zoals de anderen ook zeggen het is jullie feest. Ik ben er enkele maanden geleden naar een feest geweest en vond het een toffe, originele zaal en heel lekker eten. Het was er toen wel koud. Misschien vrezen je ouders dat de mensen boven zich uitgesloten gaan voelen. Eventueel zou je de niet-dansers beneden kunnen zetten en extra stoelen/zeteltje voorzien voor de dansers, die gaan toch niet heel de tijd zitten. Wij hadden daar walking-dinner dan laat je de mensen zelf kiezen waar ze plaats nemen.
|
|
Ibe
22-5-2010
|
22-6-2007 16:03:20
Ik kan ook niet anders dan me aansluiten bij de mening van de anderen hoor. Het is JULLIE trouwfeest en niet dat van iemand anders, dus blijf maar bij het idee van BOX38. Heb net de fotos bekeken op hun site en ziet er echt super uit, idd niet alledaags maar wees maar zeker dat er over jullie locatie zal nagesproken worden en dan wel in de positieve zin! En wat je ouders voorstelden om JULLIE vrienden dan maar niet uit te nodigen..wablieft? het is JULLIE feest en JULLIE nodigen uit wie JULLIE willen!
|
|
Sheron
2-2-2008
|
22-6-2007 18:11:42
Misschien een andere optie, een echte aanrader zijn de venetiaanse gaanderijen (Savarin), daar was de trouw van mijn beste vriendin, ze deed wel een walking diner (maar super veel eten!!! echt ongelooflijk in orde) met ervoor een receptie. Het was ongelooflijk!!! En dan receptie op de dijk bijna, zalig... Het feest was wel om middernacht gedaan, ze deden geen dansfeest, maar het was echt wel goe! We zijn dan gewoon met zijn allen naar de Langestraat gegaan, ook super plezant (eigenlijk leuker dan in een zaal...)
Greetz Sheron
En anders, doe wat ge wilt!!!! Anders gaat ge super veel spijt hebben (ik weet wel ni of ze gaan meebetalen, dan ligt het wat gevoeliger)
Greetz, Sheron
|
|
Sophie
18-4-2008
|
22-6-2007 21:52:26
Hoi Valery (Schoon)ouders vallen niet te begrijpen, dat heb ik in eigen persoon al mogen ondervinden. Het is jullie huwelijk dus trek het je niet te veel aan! Veel succes en sterkte gewenst Sophie 18.04.2008
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|