Terug naar overzicht
hey Franciska,Mijn kleed heeft een onderrok in tule die een beetje van onder mijn jurk komt, maar het is al enkele maanden geleden dat ik het gekozen heb en het duurt nog even voor ik het mag gaan passen, dus ik kan je niet echt helpen. Ik denk dat het misschien beter is van niet te stijve tule te nemen, want dan ga je je benen 'schuren'.Anders moet je eens in bruidswinkels gaan kijken/passen? Je bent daar nooit verplicht van te kopen hé.
Hallo Franciska,Kijk anders eens op de site van Linea Rafaelli.Daar zijn er vele modellen met tule.groetjesTine
Hey Franciska,Ik heb een kleed van cymebline, mijn onderok is helemaal in tule en komt er inderdaad een stukje vanonder uit. Het is goed te zien op de foto op de site van cymbeline.www.cymbeline.com Bij collection 2007 op p.5 het is de rode jurk.Groetjes Carry
Hallo,Bij mijn jurk is enkel de onderste 40cm in tule (3 lagen), de rest in een andere stof. Ik denk dat die tule anders gaat schuren tegen je benen?GroetjesLies
Dag Francisca,ondertussen 50 dagen getrouwd. En ook mijn bruidsjurk was met tule. Tot aan mijn knie in een zijdestof, vanaf dan in zeer dunne soepele tule. Stuur me eens een mailtje, dan stuur ik je een foto. doloresdelforge@hotmail.comGroeten Dolores04/05/07