TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marleen
30-8-2008
|
22-6-2007 15:10:07
Ik trouw 30/08/08. Ik was van plan om in januari/februari te gaan kijken, maar als ik dat hier lees zou dat dus ook al te laat zijn?
|
|
Petra
29-9-2007
|
22-6-2007 15:11:12
Hallo Ann,
Wij hebben begin maart dit jaar beslist om te trouwen en ik heb mijn kleed besteld einde maart. Het duurde bij mij drie maanden voor het in de winkel binnen was, en ik moet het nu volgende week gaan passen en in september dan nog een laatste keer. Normaalgezien zou het toch op drie vier maanden moeten geleverd kunnen worden hoor. Ik heb hierover toen navraag gedaan. In sommige winkels zeggen ze idd 6 maanden maar dat is omdat ze natuurlijk je een kleed willen aanprijzen :-) Als jij volgend jaar in mei trouwt zou ik persoonlijk gaan kiezen in november 2007. Das een half jaar op voorhand en meer dan genoeg!
Groetjes Petra Moest je nog vragen hebben mag je mij mailen via pettie_1@hotmail.com
|
|
Els
26-5-2007
|
22-6-2007 15:17:42
Hey Ann,
Ik ben eind mei getrouwd :-). Half oktober ben ik mijn kleed gaan kiezen (sept - okt = scharnierpunt collectie 2006 - 2007), en dat was toch geen enkel probleem hoor. Als je rond sept - okt gaat, zit je mooi binnen de 'limieten'.
Veel succes, Els
|
|
an
28-7-2007
|
22-6-2007 15:32:58
Ze maken je wat wijs volgens mij! Tenzij je echt iets exclusiefs wil? Ik ben begin februari geweest en trouw eind juli. Ik denk wel dat de meesten in november en december gaan voor de zomermaanden.
|
|
Sarah
15-9-2007
|
22-6-2007 15:56:27
Hoi Ann
Ik heb mijn kleed eind oktober vorig jaar besteld en het is deze week binnengekomen ... Misschien is dit afhankelijk van het merk en zo... (Ik heb een Ian Stuart ? )
Dus das toch een 8-tal maand he ...
Succes ermee!
Sarah 15*09*07
|
|
Annick
27-10-2007
|
22-6-2007 16:31:50
hoi, ik laat mijn kledij maken en ik moet de eerste week van juli pas gaan om de maten op te nemen, en wij trouwen op 27 oktober. En het zal af zijn tegen einde september. Dus ik denk dat je zeker nog op tijd bent hoor.
Annick
|
|
ilse
7-12-2007
|
22-6-2007 16:55:59
hallo,
je kan beter wachten tot in oktober 2007 dan komt er weer een nieuwe collectie binnen.Als je je trouwjurk 5-6maand op voorhand besteld is tijd genoeg hoor.
groetjes ilse
|
|
s
1-6-2007
|
22-6-2007 17:19:19
Ik ben 6 weken opvoorhand eens gaan rondkijken en 4 weken voor de trouw had ik mijn kleedje. Het zal wel waar zijn dat je voor bepaalde merken erg lang moet wachten, maar laat je vooral niets wijs maken.
|
|
Caroline
15-9-2007
|
22-6-2007 17:30:29
Hallo, Ik heb maar één winkel gehad waar ze mij wat pushten om vlug te beslissen en dat was in Brugge bij Linea Rafaëlli (overigens anders een heel fijne winkel), voor de rest hadden ze zoiets dat ik ten laatste in april (dus 5.5 maand op voorhand) moest beslissen...
|
|
Caroline
27-10-2007
|
22-6-2007 17:52:10
Dag Ann,
het duurt helemaal niet zo lang om een trouwkleed te maken (+- 6 weken). De reden waarom de winkels zeggen dat het zo lang duurt is gewoon omdat er meestal nog veel tijd is tussen het kiezen van het kleed en de trouw, dus dan kunnen de fabrikanten flexibelere planningen opmaken. Probeer maar eens: als je in een winkel zegt dat je binnen 3 maanden trouwt, en er een bepaald kleedje wilt kopen, zullen ze wel springen hoor ;-). Trouwens, ik zou sowieso wachten tot begin november, want dan komt pas de nieuwe collectie voor 2008 binnen. Je niet laten opjagen dus, da's gewoon een verkoopstruc...
Groetjes, Caroline
|
|
Veerle
18-8-2007
|
22-6-2007 18:16:35
Hallo Ann,
ik ben mijn trouwkleed gaan kiezen de tweede helft van januari en trouw op 18 augustus. Mijn eerste pasbeurt zit er al op, eind mei.
Maar wat ze jou daar in die winkel gezegd hebben, lijkt mij wel extreem vroeg hoor. Niet laten opjagen zou ik zo zeggen. Zo'n zes maand op voorhand moet zeker voldoende zijn.
Groetjes, Veerle 18/08/07
|
|
caroline
10-5-2008
|
23-6-2007 13:27:34
hey ik trouw ook op 10 mei, heb mijn kleed al maar besef da ik nogal snel gekozen heb, twas echt mijn gedacht, anyway, bij mij was het oorspronkelijk plan ook om te wachten tot okt/nov en dan ben je nog ruim op tijd (in le chapeau is je kleed binnen op 3maand)
|
|
linda
27-9-2007
|
23-6-2007 21:14:58
Hallo Ann,
IK heb mijn jurk besteld bij het gouden hart. Dat zit in utrecht. Ik hoefde hem maar twee maanden van te voren te bestellen en hij wordt ook nog op maat gemaakt
groeten linda
|
|
Beesje
20-6-2006
|
25-6-2007 13:06:26
Ik ben een half jaar op voorhand beginnen zoeken voor mijn jurk en heb uiteindelijk mijn droomjurk gevonden in een tweedehandszaak, een prachtig kleed voor maar de helft van zijn oorspronkelijke prijs. 'de bruidsschat' in brugge! www.debruidsschat.com
Veel succes.
Laat je vooral niet pushen. Ga nu maar op je gemak kijken en als je tegen november hebt beslist is er nog tijd genoeg!!!!! Wees daar maar zeker van !!!!!!!!
|
|
nathalie
1-9-2007
|
25-6-2007 13:47:01
Ik denk dat dit echt van winkel tot winkel afhangt en van wat voor jurk je kiest.Ik heb het mijne gekozen in november en is pas vorige week woensdag aangekomen in de winkel. Mag deze woensdag gaan passen.
Groetjes
|
|
heidi
7-6-2008
|
5-7-2007 13:45:42
Dag ann ik heb dat antwoord ook gekregen. dat gaat vooral als het kleed van spaanse of italiaanse ontwerpers is. ze bestellen dan jou kleed, sturen het op naar lageloonlanden om het te laten maken en komt dan pas terug naar de winkel. maar er zijn zeker ook zaken waar je niet zo lang op je kleed moet wachten.
|
|
Manon
6-7-2007
|
2-8-2007 9:10:06
KIJK UIT; BERICHTJES OP DEZE SITE VAN ENE LINDA WELKE GAAN OVER HET GOUDEN HART, ZIJN BERICHTJES VAN DE EIGENARESSE ZELF !!! EIGENLIJK DUS EEN GRATIS MANIER VAN REKLAME MAKEN, TRIEST EIGENLIJK... KLEIN ADVIES; GA GEEN ZAKEN DOEN MET HET GOUDEN HART, JE WORDT BESODEMIETERD WAAR JE BIJ STAAT, DE JURK DIE JE BESTELD LIJKT IN DE VERSTE VERTE NIET OP DE JURK DIE JE EIGENLIJK BESTELD HEBT, JURKEN KOMEN TE LAAT BINNEN, JE WORDT NIET VRIENDELIJK EN NIET CORRECT TE WOORD GESTAAN, EN GA ZO MAAR DOOR. HET IS HEEL TRIEST, WANT HET KLINKT ALLEMAAL HEEL AANLOKKELIJK EN DE JURKEN OP HAAR SITE ZIEN ER FANTASTISCH UIT, MAAR TRAP ER NIET IN !!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|