Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellendagje

23-6-2007 9:16:39
Ej meisjes, vandaag mijn vrijgezellendagje! Ben eens benieuwd, zie er echt naar uit en zit vol kriebeltjes, want dit wil zeggen dat we nog een weekje te gaan hebben. Mijn energie kan ni op, was zelfs al om 6u wakker... Al een groot verschil met een paar weken geleden, toen zag ik het allemaal niet meer zitten en had verschrikkelijke humeurwisselingen (vooral voor het minste uitvliegen of beginnen wenen). Ben echt blij dat ik daar efkes over ben...
Laat hier morgen wel weten hoe het was.

Groetjes,
Wendi

Wendi
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 854

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik23-6-2007 12:49:13

Dag Wendi!

Ook voor mijn een vrijgezellendag, vandaag. Ze komen mij straks om 14 uur ophalen. Spannend.
Ikzelf loop eigenlijk sinds het eerst een aantal dagen zenuwachtig. Maar het komt wel goed. Wij hebben nog 2 weekjes te gaan...

Vele groetjes en het beste!!
lobke.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...