TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
14-6-2008
|
24-6-2007 10:41:51
Hallo,
'k Had daar ook al van gehoord, maar wist niet of het de moeite was of niet. Hebben ze daar iets van winkel waar er kleedjes hangen en je al kan passen of is het kiezen uit catalogus??
|
|
linda
27-9-2007
|
24-6-2007 11:31:20
Hallo,
ze hebben een aantal jurken hangen die je kan passen en voor de rest werken ze met foto's. Echt super
|
|
Kelly
6-6-2008
|
25-6-2007 15:21:14
Hey Linda,
Hebben zij een website? Of hoe kan je hen contacteren?
Groetjes, Kelly
|
|
linda
27-9-2007
|
|
|
Mariska
5-6-2008
|
30-6-2007 16:41:08
Hoi Linda,
Ik heb de website gezien en dat ziet er leuk uit inderdaad. Zijn dat dan jurken van de merken of laten ze deze ergens anders maken?
|
|
Manon
6-7-2007
|
2-8-2007 9:00:25
KIJK UIT, HET BERICHT VAN DEZE LINDA IS EIGENLIJK EEN BERICHTJE VAN DE EIGENARESSE VAN HET GOUDEN HART, EN OP DEZE MANIER MAAKT ZIJ DUS GRATIS REKLAME VOOR HAAR ZAAK. TRIEST GEVAL DUS EIGENLIJK !!! IK HEB ZELF ZEER SLECHTE ERVARINGEN MET HET GOUDEN HART, EN WENS DIT VERDER NIEMAND TOE. IN HAAR BOEK EN OP HAAR INTERNETSITE STAAN INDERDAAD HELE MOOIE, NEE EIGENLIJK PRACHTIGE TROUWJURKEN TE KOOP, MAAR... ALS JE DE JURK BESTELD EN WILT OPHALEN, BLIJKT DEZE IN DE VERSTE VERTE NIET TE LIJKEN OP DE DOOR JOU BESTELD JURK... HELAAS WEET IK HIER ALLES VAN... KORTOM; GEEN ZAKEN DOEN MET HET GOUDEN HART !!!
|
|
chantal
8-12-2007
|
31-8-2007 12:02:47
Hallo,
Ik heb mijn jurk besteld bij het gouden hart en opgehaald. Ik heb een garantie gekregen dat mijn jurk precies hetzelfde zou worden als de foto en dat was ook het geval. Ik heb een originele jurk van Maggie Sottero. En ik ben enorm te vreden.
Manon, Iedere keer kom ik tussen alle postieve reacties van mensen een negatieve van jou tegen.
Ik gevraagd naar jou verhaal. Ik heb de plaatjes en jou jurk gezien. Ik moet zeggen dat de jurk die je hebt uitgekozen niet mijn smaak was maar hij wel veel op het plaatje leek.
Ik vind dat je mensen hun eigen keuzes kunt laten maken.
Ik ben enorm tevreden over het gouden hart en kan het aan iedereen aanbevelen.
En linda die deze topic heeft geopend heeft foto's naar haar toegestuurd die ik heb gezien. Dus de eigenaresse zelf heeft deze topic niet geplaatst.
liefs chantal
|
|
helga
|
13-10-2007 14:16:54
Hallo, wij hebben dus heel slechte ervaring gehad bij het gouden hart Toen we er de eerste keer kwamen werden er ineens geen bruidsmeisjesjurken meer verhuurd alleen verkocht. Dus hebben wij 3 jurken hetzelfde als de mijne besteld alles werd op maat gemaakt ook van mijn partner en zoontje hun kregen ook hetzelfde pak. We moesten een aanbetaling doen en dan zou het gemaakt worden bij hun eigen atelier in zwitserland. Het totaal bedrag voor alles kwam op 150 euro voor jurk van mij ,150 per stuk voor de jurken van de meiden en 150 euro voor wim zijn pak en 75 euro voor wesley zijn pak.en 600 euro borg. 3 weken voor de trouwerij is wim wesley en de 2 jongste meiden wezen passen want die van mij en de oudste dochter waren nog niet klaar. die kwamen pas een week voor het trouwen binnen. Wim klaagde meteen al over zijn pak de broek was te wijd zaten nergens nog knoopsgaten in en jasje was veels te krap zat een ruimte van 10 cm. tussen beide panden en giletje paste dicht maar krap maar ze zei dat hoort zo en als gilet dicht kan hoeft jas niet dicht. Toen we alles gingen ophalen zat alles in zwarte kledinghoezen waar de ritsen zo van stuk gingen waren van die rare dunne zwarte hoezen want de goede waren niet geleverd door de post zei ze,alles zat er zo ingepropt We hebben het er pas op de dag zelf uitgehaald en toen vielen er zo 2 knopen van wim zijn pak. De knoopsgaten van gilet en jasje zaten ook nog dicht. De jurken viel me toen pas op waren van de kleintjes van dikkere en veel mooiere kwalitiet dan die van mij en de oudste dochter. wim zijn pak zat dus niet mooi en ook niet lekker binnen 2 uur waren bijna alle knopen los en overal zaten onafgeknipte draden en ook aan wesley zijn pakje was dit het geval. Iedereen sprak er schande van zoals het uitzag en wij konden wel janken. De dag na ons trouwen heb ik haar gebeld en ze maakte zich er met een smoes vanaf dat ze naar het atelier ging bellen en dat ze het zo rot vond en dat zij vergeten was de knoopsgaten te openen. We hebben nu gisteren de pakken en mijn jurk teruggebracht en nu komt het ergste van alles ik had mijn jurk laten stomen want dat moest maar de pakken wilde de stomerij niet doen omdat ze bang waren dat het ging krimpen want er stond geen waslabel in alleen een of ander raar chinees label bij wim zijn pak en bij die van wesley helemaal niks. Komt ze aan met het verhaal dat het chinese stof is en dat daarom dat label erin zit en dat het in zwitsterland is gemaakt nou volgens ons komt het dus rechtstreeks uit china vandaan. Maar mijn vader en ik kwamen daar aan dus om de spullen terug te brengen en ze pakte de spullen buiten van ons aan en liep voor ons uit naar boven dat zijn zo een 4 trappen is heel groot huis met 4 verdiepingen. Toen we boven kwamen hing ze het op en maakte de zak van de pakken open en wat we toen zagen hele dikke blauwe strepen erop. en toen mijn jurk open en daar ook een blauwe streep op precies naast de ritshoes. Wij weten dus niet hoe het erop komt en wij vermoeden nu dat zei dat heeft gedaan en we weten inmiddels ook al waarmee met een knalblauwe lippenstift of iets dergelijks volgens haar stomerij ,ik ben nu dus mijn borg kwijt plus nog een keer de stomerijkosten want die verhaalt ze op ons. Ik heb nu mail gestuurd naar haar dat als ik mijn borg niet terugkrijg ik het openbaar ga maken ook bij radar enzo en in de krant want ik vind dit zo vreselijk dat je zo opgelicht kan worden na zo een mooie dag. Krijg ik telefoontje dat ze het zo vervelend vind maar dat ze niet weet hoe de vlekken erop komen en dat als het er niet uitgaat dat ik de kleding krijg opgestuurd dan heb ik toch nog wat zei ze. Ik wil die kleding niet anders had ik het wel gekocht ik wil gewoon mijn geld terug. Ze heeft me vanmorgen weer gebeld en barste in tranen uit dat ze het zo vervelnd vond allem,aal maar nu is ineens het atelier in zwitserland van haar vader en daar moet ze verantwoording aan afleggen. Ik geloof er helemaal niks meer van met haat lieve gezichtje. Misschien als je bij haar koopt dat het anders gaat maar huren doe dus niet. vervolg van verhaal Het verhaal word steeds gekker hoor wat kan dat mens liegen zeg volgens mij geloofd ze het zelf ook nog. Toen mijn vriendin en ik de laatste keer daar waren om de kleding op te halen zei ze dat wij de laatste waren aan wie ze had verhuurd want het bracht niks op. Toen ze mij huilend opbelde om te zzeggen dat ze het echt niet had gedaan die blauwe strepen zei ze dat ze het opnieuw moest verhuren als de vlekken eruit waren dus zij had ook geen baat bij vlekken die er niet uitgingen. Ik zei daarop en je verhuurde niks meer waarop ze zegt ja wat ik hier heb hangen verhuur ik wel twerijl ze tegen ons had verteld dat de kleding niet opnieuw verhuurd kon worden maar terug ging naar zwitserland naar het atelier wat volgens ons dus helemaal niet bestaat omdat ik heb gevraagd via mail om een naam en adres ervan en ik dus gewoon geen antwoord terug krijg. maar nu het mooiste ik heb mij nu met een nieuw emailadres als nieuwe klant opgesteld en gevraagd of ze jurken en pakken verhuurd en ja hoor dat doet ze ik kan een jurk uit de collectie uitzoeken zo een 2000 jurken en die word dan voor mij gemaakt. Dus mij kan ze geen antwoord geven maar nieuwe klant wel en ze liegt mij nog voor ook schandalig vind ik het. Het mooiste van het verhaal komt nu dit staat dus op trouwforum.nl en daar zit de eigenaresse van het gouden hart dus sluipreclame op te maken ze leest dus ook mijn reakties en prompt krijg ik nu mail terug naar zowel naar yvonne als naar mijzelf dat ze een paar dagen weg is en haar vader beantwoorde mijn mail maar gaf verder geen antwoord op mijn vraag. Ook stond er meteen weer een tegenreaktie met met reklame op het forum dat gebeurt dus steeds bij iedereen die iets over aranka diephuis en het gouden hart uit utrecht negatief verteld. Ik dus met een amder emailadres weer raag gesteld nu als cindy en ja hoor ik krijg gewoon weer antwoord van aranka zelf,terwijl ik even ervoor mail krijg geantwoord met haar mailadres door haar vader die in zwitserland zit en verteld dat ze paar dagen weg is en geen antwoord kan geven het is mij te toevallig allemaal
|
|
pamela
23-5-2008
|
23-1-2008 20:34:06
Ik had mijn jurk ook bij haar besteld. Het duurde 3 maanden langer voordat ik mijn jurk kreeg. Het zou een originele demetrios jurk zijn maar dat is het dus echt niet. Ik heb nu de originele en de jurk van HGH is geen vergelijking met de orginele. Wat een oplichterij. Ik wil hier dus wat tegen doen dus als meer mensen actie tegen haar wil ondernemen dan kun je me mailen op dulk79@hotmail.com Groetjes Pamela
|
|
pamela
23-5-2008
|
23-1-2008 20:34:20
Ik had mijn jurk ook bij haar besteld. Het duurde 3 maanden langer voordat ik mijn jurk kreeg. Het zou een originele demetrios jurk zijn maar dat is het dus echt niet. Ik heb nu de originele en de jurk van HGH is geen vergelijking met de orginele. Wat een oplichterij. Ik wil hier dus wat tegen doen dus als meer mensen actie tegen haar wil ondernemen dan kun je me mailen op dulk79@hotmail.com Groetjes Pamela
|
|
Anita
19-4-2008
|
30-1-2008 19:09:40
Hallo ik ben bezig met een zaak tegen haar. Alleen ben ik nog op zoek naar meer gedupeerdden. Dus iedereen die z;n geld nog moet terugkrijgen van Aranka Diephuis van Het Gouden Hart, emailen naar anita_biharie@hotmail.com
|
|
Anita
19-4-2008
|
30-1-2008 19:09:54
Hallo ik ben bezig met een zaak tegen haar. Alleen ben ik nog op zoek naar meer gedupeerdden. Dus iedereen die z;n geld nog moet terugkrijgen van Aranka Diephuis van Het Gouden Hart, emailen naar anita_biharie@hotmail.com
|
|
Anita
19-4-2008
|
30-1-2008 19:10:14
|
|
helga
|
12-2-2008 22:23:36
als jullie willen mail mij dan ook ik heb heel veel bewijzen tegen haar en wil ook graag ook aktie tegen haaar ondernemen ik heb ook contact met nog iemand die dat ook wil maar alleen begin je dus niks maar ik zie nu steeds meer gedupeerden. jullie moeten ook een mail naar radar en opgelicht sturen dat heb ik ook gedaan en kreeg mail terug dat er eerst meer mensen moesten zijn die ook gedupeerd waren dan gingen ze er iets aan doen. mijn emailadres is rokira03@hotmail.com
|
|
johanna
|
4-6-2008 21:17:06
ik heb ook een jurk van het gouden hart gekocht en op het plaatje zat het borduursel mooi midden op het bandje en toen ik hem kreeg viel het er zowat af, heel lelijk. verder zaten er rare wittige vlekken in de achterkant van mijn jurk, leek wel uitgepoetste tandpasta maar het wil er niet uit. ook ik had een chinees label en kreeg een vaag verhaal over Zwitserland waar ik niets van geloofde. Ze adverteerd ook onder verschillende namen op marktplaats heb ik gezien. dan is ze opeens weg en dan is ze er weer onder een andere naam. ze verkoopt geen originele merken zover ben ik wel, het is een copie uit China en helaas een qua model een wel aardige maar qua kwaliteit dus niet. in een originele maagie sottero staat een label en je zult dat hier niet zien!
|
|
Bibi
|
19-10-2008 21:22:31
Eigenaresse Aranka Diephuis van deze toko Het Gouden Hart (zie: www.internetoplichting.nl - onderwerp uggs.come2me.nl/ABN-AMRO 405904061) zit hier de hele boel vol te spammen met zogenaamde positieve berichten. Er zijn helaas ook andere ervaringen met deze verkoopster.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|