Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geluk.com: plantjes?

23-6-2007 23:13:40
Hoi hoi,

Ik had een ideetje in mijn hoofd voor de bedankingen die ik wil meegeven aan de gasten, maar helaas kan dit ideetje niet doorgaan:s. Nu was ik eens op geluk.com aan het rondsnuffelen en zag ik daar de geluksplantjes staan (klavertje 4, vergeet-me-nietje...). Zijn er mensen die al van die zaken besteld hebben? Ik ben misschien wel geinteresseerd, maar zou dan ook zeker willen zijn dat dit weldegelijk werkt (ik denk nu maar aan de boon met een boodschap op bijvorbeeld).

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 433

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik24-6-2007 10:05:11

Hoi Lien,

die van geluk.com heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar ik heb een tuin waar ik veel in werk en bij de Aveve koop ik regelmatig bloemzaadjes die verwerkt zijn in papier omdat je dan een leuk patroon verkrijgt. Dit werkt echt wel heel goed.

Wat betrefd zo'n boon denk ik dat je meer moet oppassen want niet alle bonen groeien uit tot bloemen. Als in zo'n papieren hartje 1 bloemetje niet uitkomt valt dat nog niet zo hart op, maar als je maar 1 boon hebt en die groeit niet heb je niets.
Ik merk toch dat als ik zaai er tot 1/3 niet groeit als het weer even niet mee zit.

Groetjes, Mara

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik24-6-2007 10:26:31

Hoi,

We hebben blijkbaar dezelfde ideeën lol. Wij vonden die papieren hartjes echt een geweldig idee, heb even terug ook de vraag gepost of je dat ergens anders ook kan kopen. Het hoeft niet eens in hartvorm te zijn, we zouden het eventueel zelf knippen. Ik ben een beetje terughoudend om van die site te bestellen, hoor toch veel mensen die langer moeten wachten dan gepland... Bovendien vind ik het wel leuker om het zelf te doen (kunnen we ook een meer exact aantal maken en hoeven we er niet meer te bestellen dan eigenlijk nodig is), en we zouden het ook wel leuk vinden het in een persoonlijk kaartje te steken, bvb met foto van onze verlovingsreportage.
Ik denk dat ik inderdaad eens langs een aantal tuincentra ga lopen. Mijn broer heeft tuinbouw gedaan en werkt op een golfterrein, maar hij had ook geen idee waar ik dat zou kunnen vinden, vandaar dat ik het hier eens gepost heb. Zoals Mara zegt is het inderdaad zo dat het best kan dat er enkele niet uitkomen. Voor ons is het minder belangrijk dat ze ook in hartvorm groeien, maar vooral dat het papier in hartvorm is geknipt, omdat dat toch wel mooi oogt.

Nog veel succes ermee,
Tania

Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik25-6-2007 12:20:15

Hallo Lien,

Ik heb een paar weken geleden eens een proefpakketje besteld om alles eens uit te testen, En Ja hoor. Alles werkte perfect. Heb de klavertes en de vergeet me nietjes gepland. ER kwam echt een schoon plantje uit. Wij hebben er nu besteld en ze zouden normaal elk moment binnen moeten komen.

groetjes

Tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...