Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

WIe doet wat???????

24-6-2007 11:19:28
hallo
Wie doet wat eigenlijk bij de voorbereiding? Neem bv de aankleding in de kerk en eventueel op het feest... dat kun je natuurlijk niet zelf doen allemaal en ik denk dat bloemen echt de dag zelf moeten gehangen worden of kan dit ook de dag ervoor? Of neem de versiering/ aankleding vd zaal. Dat kun je toch zelf niet,bij sommige gebeurt dit door de zaalverantwoordelijke, maar bij ons moeten we het zelf doen. Hoe zit dit bij jullie?

vele bedankjes
Nathalie

Nathalie
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 348

Karolien
14-7-2007
 Meld misbruik24-6-2007 11:42:19

Dag Nathalie,

Je kan inderdaad niet alles zelf doen op die dag. Ik denk dat je er moet voor zorgen dat jij dag aan niets moet denken. Wij hebben de verschillende taakjes verdeeld. Wij eten 's middags thuis en 2 tantes zullen alles klaar zetten en afruimen. Vrienden zullen de kerk versieren, de misboekjes uitdelen en het mandje met de snoep voor de kindjes aangeven. De zaal wordt bij ons door de zaalverantwoordelijke gedaan, maar als het niet te ver is, kan je dat misschien ook aan vrienden of familie vragen.

Groetjes,

Karolien
14/07/07

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik24-6-2007 12:13:46

Hallo,
Bij ons zal mijn broer de dag zelf de bloemen naar de kerk brengen en ervoor zorgen dat de misboekjes in de kerk raken (wij delen ze zelf uit). De aankleding van de zaal gebeurt door de mensen van de zaal.

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik25-6-2007 8:37:49

Wij hebben beroep gedaan op vrienden en buren. De broodjesmaaltijd 's middags hebben een paar buurvrouwen verzorgd en er ook voor gezorgd dat alles netjes was opgeruimd en afgewassen.
Voor de versiering van de kerk en de zaal heb ik een aantal vriendinnen gevraagd. Zij waren de bloemen vrijdags al gaan halen en die zouden tegen zaterdag dan mooi openstaan. We hadden de mogelijkheid om vrijdags de kerk al te versieren omdat er niets meer te doen was in de kerk voor onze huwelijksviering.

Misschien kan je eens horen bij een bloemschikclub in de buurt. Daar zijn misschien wel geïnteresseerde dames die dat zien zitten.

Veel succes!

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik25-6-2007 19:43:35

Hey,

Wij zijn de dag voordien zelf de menu's en naamkaartjes gaan zetten in de zaal.
Op onze trouwdag werd de kerk versierd door de bloemiste en de tafelstukjes werden door haar in de zaal aangebracht.

Groetjes, Sissi
(30 dagen getrouwd)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...