Terug naar overzicht
Dag Nathalie,Je kan inderdaad niet alles zelf doen op die dag. Ik denk dat je er moet voor zorgen dat jij dag aan niets moet denken. Wij hebben de verschillende taakjes verdeeld. Wij eten 's middags thuis en 2 tantes zullen alles klaar zetten en afruimen. Vrienden zullen de kerk versieren, de misboekjes uitdelen en het mandje met de snoep voor de kindjes aangeven. De zaal wordt bij ons door de zaalverantwoordelijke gedaan, maar als het niet te ver is, kan je dat misschien ook aan vrienden of familie vragen.Groetjes,Karolien14/07/07
Hallo,Bij ons zal mijn broer de dag zelf de bloemen naar de kerk brengen en ervoor zorgen dat de misboekjes in de kerk raken (wij delen ze zelf uit). De aankleding van de zaal gebeurt door de mensen van de zaal.
Wij hebben beroep gedaan op vrienden en buren. De broodjesmaaltijd 's middags hebben een paar buurvrouwen verzorgd en er ook voor gezorgd dat alles netjes was opgeruimd en afgewassen.Voor de versiering van de kerk en de zaal heb ik een aantal vriendinnen gevraagd. Zij waren de bloemen vrijdags al gaan halen en die zouden tegen zaterdag dan mooi openstaan. We hadden de mogelijkheid om vrijdags de kerk al te versieren omdat er niets meer te doen was in de kerk voor onze huwelijksviering.Misschien kan je eens horen bij een bloemschikclub in de buurt. Daar zijn misschien wel geïnteresseerde dames die dat zien zitten.Veel succes!
Hey,Wij zijn de dag voordien zelf de menu's en naamkaartjes gaan zetten in de zaal.Op onze trouwdag werd de kerk versierd door de bloemiste en de tafelstukjes werden door haar in de zaal aangebracht.Groetjes, Sissi(30 dagen getrouwd)