Terug naar overzicht
Proficiat! Jullie zagen er echt stralend uit! Geniet ervan!Voor ons nog 1 weekje te gaan :-)Groetjes,Ine30-06-07
Dag Jessy,Jullie zagen er heel mooi uit. Heel mooie jurk en ze paste ook mooi aan.Proficiat.
JessyPrachtige foto's en een lokatie zoals wij ze ook willen! Werkt jou man op een luchtmachtbasis of hoe zijn jullie binnengeraakt op de lokatie? Bart, mijn toekomstige, is een vliegerfriek daarom zouden wij graag foto's nemen op de luchthaven van Deurne (vlakbij). Tot nu toe mogen we enkel in het stampe en vertongen museum foto's nemen. Hopelijk geraken we op een of andere manier toch nog verder binnen op de luchthaven. Groetjes Mieke 06-10-2007
Mijn man is militair. Hij had er een aanvraag voor gedaan. En aangezien hij bij het leger werkt was het absoluut geen probleem. En met de Hummer dat we hadden als ceremoniewagen was de locatie gewoon perfect...
Eerst en vooral van harte proficiat. Prachtig waren jullie ook de foto's zijn de moeite waard. Heel veel geluk wens ik jullie toe voor de verdere toekomst. Groetjes Kate
hele mooie foto's :)