Terug naar overzicht
wat is er juist gebeurd?
das straf, mijn schoonzus, mijn nicht, verscheidene vriendinnen en ik zelf oa zijn daar geweest, bij le chapeau. ik vond ze daar super vriendelijk en beleefd. ze pushten niet. als ze vonden dat het niet moi was zeiden ze vlakaf de het me ni stond. zo heb ik het graag.ik raad het zelfs iederren aan om daar te gaan. van een toekomstig bruidje,sarah30/06/2007
In bree ligt ook een winkel van le chapeau.Daar ben ik ook gaan kijken voor een kleed.Ik vond ze daar supervriendelijk, ze hebben me heel goed geholpen. Ook toen ik zei dat ik nog ergens anders wou gaan kijken, bleven ze vriendelijk. Ik kan hier niets slechts van zeggen.
hey, nu ben ik ook wel nieuwsgierig wat er is gebeurd, ik heb daar ook mijn kleed besteld en de service was supergoed, zaterdag mag ik terug voor mijn eerste pas....ik vind het zeer spijtig dat het bij jou zo tegen is gevallen.liss15-09-07www.chrisenliss.bruiloftsite.nl
Vriendelijk zijn ze er wel, maar ze verbreken hun beloftes! (Lees ook mijn verhaal onder titel 'prijs retouches' in catergorie trouwjurk... Het is waarschijnlijk niet te vergelijken met dat van Wendy, maar ik zou toch ook durven spreken van "valse verkoopsargumenten" in mijn geval...
Gek ... Heb niets dan positiefs te vertellen over Le Chapeau (Antwerpen)Goed ontvangen geweest, vrij in keuze, de nodige hulp ... Kijk er naar uit mijn kleed binnenkort op te halen ...Sorry, maar heb twijfels over deze reactie ... Een winkel met JAREN ervaring ... Het is een gevestigde waarde in regio Antwerpen ... Zij permitteren zich zoiets niet.rietvercammen@hotmail.com