TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
3-5-2008
|
24-6-2007 14:25:17
Wat is er daar eigenlijk precies gebeurd? Ik las je vorig bericht ook, maar begrijp het niet zo goed. Wel heel erg jammer dat er zoiets moet gebeuren voor je huwelijk zeg. Kan je met die zaak niet tot een compromis komen? Ik had er tevoren nog niemand hier over horen klagen...
Veel moed nog, hoop dat het in orde komt!
Tania
|
|
annemie
4-8-2007
|
24-6-2007 16:59:50
Ik heb mijn kleed daar ook besteld, hopelijk loopt het bij mij wel vlot, 10 juli moet ik voor de eerste pas gaan. Succes!
|
|
Els
26-5-2007
|
25-6-2007 9:36:15
Beste Wendy,
Ikzelf ben ook niet 100% te spreken over de zaak, maar mijn 'klachten' situeren zich eerder op: - de prijzen die ze aanrekenen voor vermakingskosten (250 EUR om het kleed vanonder wat in te nemen + kleine beetje van boven!!!!!!!!!!!) - het vrij laat in orde krijgen van mijn kleed (moest 2 dagen voor onze trouw mijn kleed komen passen en afhalen, had het na het afspelden niet meer mogen passen -> was niet in orde, naaister is lang moeten nablijven om alles in orde te krijgen Moet wel toegeven dat de naaister fantastisch werk heeft geleverd , want na een paar uur corrigeren, zat het perfect!)
Helaas dus niet zwaar genoeg om je te helpen vrees ik! Maar mij hoor je ook geen positieve reclame maken voor de zaak.
Succes nog, Els
|
|
Evi
4-8-2007
|
26-6-2007 14:24:28
Zijn er ook mensen die niet te spreken zijn over le chapeau, oftewel "Paule" in Bree?
|
|
Patricia
15-12-2007
|
26-6-2007 15:05:10
Ik heb mijn kleed daar ook besteld.. dus ik brand van nieuwsgierigheid, Wendy.. Kun je ons vertellen wat er gebeurd is?
Bedankt Patricia
|
|
Els
1-1-2008
|
1-11-2007 0:09:37
euhm, ik ben vandaag in Bree gaan passen, en toen stond er ook een Nederlandse bruid van haar oren te maken, ik heb het niet helemaal gehoord, maar volgens mijn moeder ging het over een verkeerde bestelling van de stola. wat was bij jou precies het probleem als ik mag vragen?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|