Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite

24-6-2007 14:22:03
Ook ik heb het probleem van gescheiden ouders. Mijn vader is ondertussen gelukkig hertrouwd, maar mijn moeder is alleen. De rest van de suite komen allemaal als koppel behalve mijn vriend zijn getuige, maar kan ik die naast mijn moeder laten lopen, kwestie van leeftijdsverschil.
Weet er iemand raad.
Groetjes Monika

Monika
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 593

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik25-6-2007 11:35:19

Dag Monika,

Mijn ouders zijn eveneens gescheiden, maar hebben beiden een nieuwe partner.
In de suite loopt normaalgezien de vader van de bruid, met zijn dochter en de moeder van de bruidegom met haar zoon en dan lopen de moeder van de bruid en de vader van de bruidegom samen.
Bij ons zal het zo zijn: mijn papa met mij, Hans zijn mama met hem en zijn papa met de vriendin van mijn papa en mijn mama en haar partner samen. Je kan natuurlijk ook altijd,als ze dat heeft aan één van de broers van je mama vragen of één van hen met haar wil lopen. Zij lopen normaalgezien toch niet in de suite.

Groetjes,
Véronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...