Terug naar overzicht
Dag Nathalie,tuurlijk heb ik daaraan gedacht! ;-) Ik heb een paar dingetjes voorzien voor op de huwelijksreis. Een aangezien mijn vriend echt niet houdt van kant, voorgevormd of opgevuld, heb ik een paar eenvoudige 'gladde' setjes gekocht. Als ik me niet vergis kwamen ze van Womensecret in GB-shopping in Antwerpen, en van de H&M. Allemaal heel redelijk van prijs. Ik had zelf ook niet zo'n zin in een Nachthemdje + shortje van 100€ ofzo.Waar je't koopt hangt gewoon een beetje van je smaak af en van hoeveel geld je eraan wilt geven. Je kan naar echte lingeriezaken gaan, maar de Hunkemoller, H&M of dergelijke winkels hebben ook hele leuke spulletjes!Veel succes!En plezier ermee ;-)Lies2 en 30 juni
Huh? Een nachtkleedje voor mijne man?denk niet dat die dat aandoet.:)(sorry, kon het niet laten):)
Goh, hier had ik helemaal nog niet aan gedacht... Nu kan ik nog gaan shoppen ook en volgende week is het al zover! Ik zal volgende week als ik vrij ben eens de Hunkemöller, Inno binnenlopen. Merci, anders had ik het zeker vergeten. Mijn ventje ziet dat allemaal zo graag, kant, broderie... Het blijven mannen he. ;)
Dag Gertie,Idd. mannen die zien zoiets graag hé. Hopelijk vind je iets moois om je ventje mee te verassen! Veel succes alvast!! PS laat ons weten hoe je dag was hé!Groetjes,Nathalie