Terug naar overzicht
Hallo,Zo'n crème bestaat inderdaad, maar dat het de hele dag mooi blijft zitten is ook niet waar. Wel een meerdere uren.Ik heb mijn crème gekocht bij 'Club créateurs de Beauté' je kan dit ook via hun website bestellen : http://www.ccbparis.be/ Veel succès.Groetjes,Laura
Ik heb de mijne bij Hema gekocht. Het ziet er een beetje goudkleurig uit. De verpakking ziet eruit als een lipgloss en het is met een applicator met een sponsje.Ik heb het al uitgetest en het is wel goed. Een hele dag is misschien overdreven, maar het blijft wel degelijk langer zitten. Ik ga me ook zelf maquilleren.
Hey,Ik ben eergisteren mijn proef make-up gaan laten doen en toen hebben ze dat ook gebruikt. Je kan dat gewoon kopen bij de Ici Paris XL. Ik heb me laten opmaken om 15u en om 2u s nachts zat alles nog perfect. Groetjes,Angie14/07/07
In de bodyshop kan je dat ook vinden.Vroeger zat het in een wit klein tubeje. Ze kunnen je daar zeker verder helpen.Groetjes, Nieke
Hey,ik ben ook een grote fan van de oogschaduwbasis van Hema. Dat flesje ziet er inderdaad uit als een lipgloss en de oogschaduwbasis is wit. Als je dit opdoet, kruipt je oogschaduw niet in de rimpels en lijntjes en echt waar, dan blijft ze de hele dag goed.Groetjes,Lieve
Crème van "Divincra-Guerlain" te koop bij Ici Paris, is een echt wondermiddel ;-)