Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er ook op 3 mei 2008?

25-6-2007 12:14:58
Hallo iedereen,

Vooral uit nieuwsgierigheid: wie trouwt er ook op 3 mei 2008? Waar zitten jullie in de voorbereidingen?

Bij ons ligt zaal, dj en vervoer vast, en deze zomer (binnen een paar weken dus :)) willen we foto/videograaf vastleggen, uitkijken voor ringen, en ga ik al eens rondneuzen voor een kleedje denk ik. Er zijn hier nog mensen die op die dag trouwen en niet voor de gemeente kunnen trouwen dan heb ik al gezien. Ik had er al eens een berichtje over gepost, wij hebben het proberen oplossen door alvast de burgemeester te vragen of hij die dag ons huwelijk wil doen, maar moeten officieel nog wachten tot 6 maanden tevoren eer we alles kunnen vastleggen. Hoe gaat dat bij de rest? Kunnen jullie wel of niet die dag voor de gemeente trouwen?

Veel groetjes nog,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 348

Lieselot

Meld misbruik25-6-2007 13:46:13

Hallo Tania,

Wij trouwen ook op 3 mei 08.
Wat ligt er al vast: locatie - traiteur - fotograaf - kerk.
Al de rest is er nog wel even tijd, vanaf september of oktober eens rondkijken voor ringen en kledij.
Wij kunnen niet trouwen op 3 mei wegens 'brug' die gemaakt wordt, daarom besloten om reeds deze zomer voor de wet te trouwen. (waarom dan zolang nog wachten als het toch niet op éénzelfde dag kan?) Op woensdagavond voor de wet trouwen en dan 2 dagen tussen zagen wij niet zitten, daarmee.

groetjes

kim
26-4-2008
 Meld misbruik25-6-2007 14:12:39

Wij trouwen een weekje vroeger nl 26 april 2008. Bij ons ligt het stadhuis vast, de kerk, de zaal, dj, fotograaf en vervoer. ook heb ik mijn jurk al besteld. Deze zomer laten we het allemaal wat op zijn beloop en in september beginnen we er terug aan.
Groetjes en nog veel plezier aan de voorbereidingen

Elke
10-5-2008
 Meld misbruik25-6-2007 14:43:07

Hallo Tania,

Wij trouwen een weekje later, op 10 mei 2008. Bij ons ligt enkel onze feestzaal vast en het stadhuis, ik heb ook al contact opgenomen met de fotograaf (maar nog niets beslist).
Aangezien we geen kerkelijke vriering hebben en dus geen misboekjes moeten maken, valt het werk wel mee.
We voorzien geen speciaal vervoer.
Voor ringen, trouwkledij en uitnodigingen beginnen we pas in oktober-november uit te kijken. Eerst nog een 3-tal maandjes rust...

Groetjes,

Elke

Ann
10-5-2008
 Meld misbruik25-6-2007 15:55:39

Hallo,

Ik trouw een weekje later op 10 mei. Ik heb toch al de kerk, het gemeentehuis, de fotograaf en de feestzaal al vast liggen. Ik ben nu aan het kijken voor een videograaf en DJ.
Onder de vakantie gaan we verder kijken voor andere zaken.

Nog veel voorbereidingsplezier.

Groetjes Ann
10 mei 2008

Nanouchka
3-5-2008
 Meld misbruik25-6-2007 19:35:06

Hey Tania,
wij trouwen ook op 3 mei 2008!! Bij ons is het geen probleem om voor de wet te trouwen die dag, ze maken nooit een brug, dus hebben we geluk.
Onze zaal, DJ, fotograaf, videograaf, vervoer en kerk ligt al vast. ( geen priester, maar een diaken )
Ik verlang er zo naar om eens te gaan kijken voor m'n trouwkleedje, de ringen,... Ik denk dat ik eind augustus, begin september toch al eens zal rondpiepen. We hebben ook al enkele ideetjes voor de uitnodigingen...
Nog veel voorbereidingsplezier!
Van waar ben je trouwens?
Groetjes, nanouchka

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik25-6-2007 19:41:07

Hallo Nanouchka,

Leuk dat jullie ook dan trouwen! Mijn verloofde is van Halle, en ik ben van Steenokkerzeel, en we wonen sinds bijna een jaar samen in Liedekerke. Van waar zijn jullie? Bij ons op de gemeente konden ze dus nog niet zeggen of het dan ging lukken. Maar gezien de burgemeester wel al zei dat hij ons zou trouwen die dag, hopen we dat het allemaal in orde komt. We trouwen enkel wettelijk en niet voor de kerk, en willen dus echt wel alles op één dag. Omdat ik in september begin te werken en het dan nogal druk heb (ben nog examens aant doen nu, ik studeer dit jaar-binnen een week dus :)- af) willen we al één en ander in de zomer doen.

Veel succes nog, en see you around,

Tania

bartentania.bruiloftsite.nl

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik26-6-2007 8:17:04

hey,

wij trouwen ook op 3 mei 2008 en hebben de gemeente in januari gereserveerd, je kan je datum vroeger dan 6 maand reserveren bij ons, nu heb ik gisteren telefoon gekregen van de gemeente dat ze de brug gaan maken en dat het toch niet zal lukken, er liggen echter al vele zaken vast zoals de auto's en ik wou ook echt wel op één dag trouwen, hopelijk komt het nog in orde, want wie gaat er anders die extra kosten betalen?

groetjes,
Sofie

Katia
10-5-2008
 Meld misbruik2-7-2007 14:55:04

wij trouwen op 10 mei volgend jaar en ondertussen ligt de zaal al vast. Toen ik contact opnam met de gemeente voor de datum vast te leggen hier in Aalst, kreeg ik een antwoord dat het nog veel te vroeg was en dat ik maximaal zes maanden op voorhand pas kan vastleggen. Hoe logisch is dat nu???? De zaal moet je zeker een jaar op voorhand reserveren of je pakt er naast en om de zaal te bevestigen moest ik vorige week al een voorschot geven. Dat is ondertussen reeds gedaan. Maar op de gemeente kunnen ze me nog altijd niet bevestigen of de datum nu zou gaan of niet. Als er topdag is (voor de horeca) of een of ander "specialleken" dan zou dat alsnog niet lukken op die dag. Hoe frustrerend!
Ik durf dus eigenlijk nog niet teveel anders gaan vastleggen. Zo zouden we nog de fotograag moeten doen, de dj en het vervoer en de rest is toch voor later. We gaan enkel een wettelijk huwelijk houden met een spetterend feestje. Dus mede-bruidjes zouden we elkaar niet op de hoogte houden kwestie van een band te krijgen. lol

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...