Terug naar overzicht
Hallo,wij zitten een beetje met hetzelfde probleem. We willen ook graag onze foto's in West-Vlaanderen laten maken, maar hebben nog niets echt gevonden.Het begijnhof in Brugge is wel mooi, maar voor ons is dat te ver.Misschien iets voor jullie?Groetjes,Marjolein
Hoi Marjolein,mag ik even vragen van waar jullie zijn? Wij zijn van Roeselare, maar kennen de streek nog niet optimaal. Ikzelf ben van Kortrijk, dus ik ken daar wel wat leuke plaatsjes als dat jullie kan helpen...groetjes, Evelien
hallo, wij zijn ook van Roeselare, maar zoeken een locatie rond het brugse...Vraag eens aan je fotograaf of hij geen leuke plaatsjes weet!
Hallo Evelien,ikzelf ben van Roeselare maar wij wonen nu in Gent.We weten in Roeselare niet echt plaatsjes waar we foto's kunnen nemen. Nu, het avondfeest is in Gent, dus zouden we na de mis (die in Roeselare is) nog foto's nemen in Gent ook.Als je plaatsjes weet in Kortrijk, zeg maar gerust, das niet zo ver he.
Hoi Marjolein,persoonlijk vind ik de grote markt de moeite en vooral dan ook omdat het begijnhof er niet ver van ligt, daar kunnen jullie romantische foto's maken. Verder is de site van de Kinepolis ook wel geschikt als jullie zoeken voor een modernere locatie. Het astridpark is ook heel mooi en het park nabij het groenighe is helemaal heropgefleurd met mooie fonteinen en terrasjes, dus ook zeker de moeite om daar eens naar toe te gaan. groetjes, Evelien
op 27 september zijn we getrouwd in de streek van Roeselare en we hebben (buiten)foto's genomen rond de vaartkom, met al die industriële gebouwen eens iets helemaal anders. De foto's geven een mooie, aparte sfeer weer.Veel geluk, Sarah