Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie Bjem

25-6-2007 15:03:02
Beste bruidjes,
enige tijd geleden werd op het forum af en toe geschreven over de bruidslingerie van Poirier, meer bepaald de collectie Bjem met de leuke opschriftjes in Swarowski-steentjes op de slipjes ('just married','Honeymoon', ...)
Ik had deze lingerie ook al eens opgemerkt in een bruidsmagazine, en ik was vastberaden zo'n super schattig slipje te bemachtigen!
Ik belde vele lingeriezaken rond met de vraag of ze deze collectie verkochten. Helaas, mijn zoektocht leverde niets op, behalve dan op dit forum, was er een bruidje die de lingerie in Genk had bemachtigd.
Maar er is hoop voor de bruidjes uit Oost- en West-Vlaanderen! Ik surfte naar de site van de collectie www.bjembride.co.uk , en daar ontdekte ik dat je via het internet kon bestellen. Ik heb dat onmiddellijk gedaan, een ivoren slipje met 'just married' in roze Swarowski-steentjes en wachtte met veel spanning af... Ik kreeg onmiddellijk een bevestigingsmail dat mijn bestelling was geplaatst. Na een tweetal weken had ik nog niets ontvangen en stuurde ik een mailtje om eens te informeren omdat ik bijna mijn eerste pasbeurt had en ik gevraagd werd mijn lingerie mee te brengen. Ik kreeg onmiddellijk antwoord, en ze beloofden me het speciaal per vliegtuig op te sturen zonder meerkost. En inderdaad twee dagen later zat het super mooie en schattige slipje in mijn brievenbus! De maat was perfect (had een medium besteld, heb normaal maat 42, dus redelijk grote maten)en het is z'n geld waard (niet goedkoop, 45 Britse Pond, 66 euro). Om de kost wat te drukken heb ik dan een bijpassende BH gezocht bij Etam die een stuk goedkoper was!
Ik wou dit gewoon even meegeven voor allen die geïnteresseerd zou zijn! De Site is zeker betrouwbaar om op te bestellen!
Groetjes, Bieke

Bieke
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1178

olivier
24-8-2007
 Meld misbruik29-6-2007 23:47:31

leuk, wel precies een beetje duurder dan in de winkel. Ik heb 100€ betaald voor de torcelet en broekje samen.. 30€ voor de slip en 70€ voor de torcelet..

groetjes,

Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...