Terug naar overzicht
Beste,We zijn er toevallig vorig weekend geweest en het eten was lekker. Enkel de DJ aangeraden door de zaal was een ramp... Hij had enkel oude muziek bij...Grt
---
Wij zijn daar ook gaan kijken. De feestzaal zelf was wel mooi. Eigenlijk zitten je gasten alleen in het lange deel van de L (tenzij je misschien een zeer grote groep hebt). de dansvloer is in het midden. de zaal is best wel mooi aangekleed. Het korte deel van de L is een plaats dat voor het buffet of zo kan gebruikt worden of plaats waar mensen even kunnen bijkomen. Vlak naast die L is ook een klein salonnetje. Heel gezellig voor mensen die even willen uitrusten van de dansvloer of even in een iets stillere omgeving willen zitten. Het terras waar de receptie plaatsvindt als het mooi weer is, is best mooi! Met een vijver en bomen ervoor. Als het slecht weer is, is de receptie in de salonnetjes van het kasteel (een ander deel dan de feestzaal). Dan verspreiden je gasten je over twee à drie salonnetjes. Dat vonden wij een nadeel en dan vonden we later een zaal meer naar onze zin. Maar Coninxdonck is best een aanrader. Ik denk dat de tuin op 5 juli ook prachtig zal zijn! Wij hebben uiteindelijk voor Kasteel van Zwijnaarde gekozen.
Hoi,Ik vind persoonlijk dat de mensen daar heel onpersoonlijk en onvriendelijk zijn. Er heerst niet echt een gezellige sfeer maar eerder een kille sfeer. Wij gaan een beetje verderop trouwen in 'Villa Borghese' (een straat verder) Wel wat kleiner dan het kasteel maar wel super gezellig (met houten balken, net een hoevetje vanbinnen) Een héél sympathiek koppel, de eigenaars. Voelt heel huiselijk en geruststellend aan. Wij zijn er al gaan proeven en het eten is echt overheerlijk, heel fijne keuken en écht niet duur!!!! Wij hebben de prijzen vergeleken met het kasteel en het is zeker de helft van de prijs. We konden onze ogen niet geloven! Robby van Toledo is één van de 10 meesterkoks van België! Echt een aanrader! Ik zou toch maar eerst eens goed nadenken vooraleer ik kies voor Kasteel Konincxdonck!Veel succesgroetjesNele x
Zeker niet twijfelen. Alles is er heel dik in orde en eigenaars vriendelijk. Wij geven er zaterdag ons feest. Mijn zus en haar schoonbroer hebben er hun feest ook gegeven en echt niets op aan te merken. Heel mooie locatie en verfijnd eten.De baas heeft bij m'n zus zelfs 's morgens na het feest nog mee hun auto helpen afkuisen.Echt aanrader!!!