Terug naar overzicht
Hallo Bedankt voor de mooie foto's te delen, dat brengt ons alvast in de sfeer, hebben nog 87 dagen te gaan. Van harte proficiat met jullie huwelijk.LiefsAnne21.09.07
Hallo,een dikke proficiat. Jullie straalden echt. Het ziet er erg gezellig uit. Ik wens jullie nog vele gelukkige jaren samen toe.Groetjes,Isabel110807
Jullie zagen er stralend uit!Wij zijn ook op 2 juni getrouwd. Ik moet het alleen nog eens bekijken om de foto's op te laden en hier ook een link te zetten.Had je een kleed van Linea aan? Het heeft wat weg van mijn kleed.
Hey Sara,Je had een leuke ketting en armband aan! Mag ik vragen vanwaar je ze haalde?xxxen proficiat!Riet
Leuke foto's! En alvast een dikke proficiat...mooi kleed trouwens, ik dacht dat ook eerst te nemen, maar ik stond er niet zo mooi mee, jij dus wel!Nog veel geluk samen,Jennifer(15/09/07)
Ik dacht ook dat kleed te nemen! Heb tot het einde getwijfeld tussen dit en wat het uiteindelijk werd. Het stond mij ook heel wat minder mooi dan jou, ben nu nog zekerder van mijn keuze!Is dus idd een Linea en de juwelen ook, veronderstel ik. Ik heb ook de oorbellen, armband en halsketting bij mijn jurk gekocht.Els22/09/07
Prachtige foto's en een prachtig koppel! Jullie hebben echt veel plezier gehad, dat zie je zo.Nog een een dikke proficiat!!!!!Jessy9/6/2007
Hoi Sarawat een prachtig koppel zijn jullie.En jullie zagen er stralend en supergelukkig uit !!Dikke proficiat en geniet van elkaar !!Groetjes,Sarah15*09*07
halloWens jullie alvast een dikke proficiat. Moet je zeker complimenten geven in verband met je trouwkleed, is héél prachtig!!!groetjes vero30/06/07
Hoi allemaal,bedankt voor jullie leuke reacties!Mijn kleed is idd een linea raffaelli(het is eerste kleed dat ze tonen bij de 'bridal collection' op hun site).De juwelen zijn echter niet van dit merk. Heb ze achteraf gekocht in een winkel in de Mechelsestraat te Leuven, Silver and Stone, op de hoek met de Vismarkt. Ze hebben dezelfde juwelen ook in andere kleurtinten, dus een aanrader!Geniet allemaal van jullie laatste voorbereidingen en geniet van jullie dag!Ahja.. en vergeet niet om achteraf jullie foto's ook online te zetten, he. Kvind het leuk om andere pasgetrouwde koppeltjes te bewonderen!LiefsSara